عکس بیژن امکانیان و همسرش با بیوگرافی 97

در عکس بیژن امکانیان و همسرش با بیوگرافی 97 می توانید با زندگینامه بازیگر محبوب آقای بیژن امکانیان بازیگر 65 ساله ایرانی و همسرش بیشتر آشنا شوید و ..

عکس بیژن امکانیان و همسرش با بیوگرافی 97

عکس های بیژن امکانیان و همسرش

بیژن امکانیان در ۲۷ مرداد ۱۳۳۲ در شهر آبان متولد شد. او فارغ التحصیل تئاتر دانشکده هنرهای زیبا از دانشگاه تهران می باشد و یک دوره تخصصی آموزش مربیگری تئاتر را نیز گذرانده است. او هم اکنون علاوه بر بازیگری ، هر از گاهی کار کارگردانی می کند.

ستاره دهه شصت سینمای ایرانی بعد با از بازی فوق العاده و عالی در سریال گسل در کنار سام درخشانی ، این بار با سریال پدر به تلویزیون برگشته و حضور او در قسمت های انتهایی سریال پدر پر رنگ تر شده است.

بازیگری فرو رفته است در زمانی نه چندان دور مرد همیشه ستاره سینمای ایران بود و همیشه منتظر عکسش روی پرده سینماهای کشور بودیم .

مرد آرام و بی حاشیه ای که بر خلاف همه هیاهوهایی که امروز دامن اهالی سینما را گرفته است چه در گذشته و چه در حال با لبخندی همیشگی تنها به باورپذیری نقشش برای ما مخاطبان فکر کرده است و با بازی های محکم و قوی خود نقش هایش را برای همیشه در یادمان حک کرده است .

ازدواج و همسر بیژن امكانيان

بیژن امکانیان متأهل می باشد و دو فرزند بنام های یلدا و دنا دارد. با اینکه بیژن امکانیان همیشه به همراه همسرش در محافل هنری حاضر می شود اما متاسفانه تا به امروز اطلاعات بیشتری در مورد همسر او منتشر نشده است.

عکس بیژن امکانیان و همسرش با بیوگرافی 97
عکس بیژن امکانیان و همسرش با بیوگرافی 97

چگونگی بازیگر شدن بیژن امکانیان

من دانشجوی رشته تئاتر در دانشکده هنرهای زیبا در شهر تهران بودم و در آن زمان با فعالیت در سینمای آزاد یکی دو تا فیلم کوتاه ساختم و البته در فیلم های کوتاهی هم بازی می کردم که با پیروزی انقلاب اسلامی به همراه مهدی صباغ زاده ، فریدون جیرانی و موسوی تعاونی بنام ایفا را راه اندازی کردیم و کار اول سینمایی مان را شروع کردیم.

بعد از بازی در چندین فیلم در اواخر سال ۱۳۷۰ به دلیل اینکه سینمای ایران وارد مرحله جدیدی شد و در این دوران اکثر فیلم ها ، قصه های دختر و پسری بود و متاسفانه انتخاب های زیادی برای من نبود و باید منتظر پیشنهاد های بهتری می ماندم تا اینکه برای بازی در سربازهای جمعه دعوت شدم.

بیوگرافی بازیگر نقش ذبیح در سریال حکم رشد

نهایتاً بیژن امکانیان با بازی در فیلم تقاطع بعد از ۲۷ سال حضور در سینما و تلویزیون ایران توانست اولین جایزه بازیگری اش را بگیرد.

عکس بیژن امکانیان و همسرش با بیوگرافی 97
عکس بیژن امکانیان و همسرش با بیوگرافی 97

تصاویر جدید بیژن امکانیان

عکس بیژن امکانیان و همسرش با بیوگرافی 97
عکس بیژن امکانیان و همسرش با بیوگرافی 97

عکس  های جدید اینستاگرام بیژن امکانیان

عکس بیژن امکانیان و همسرش با بیوگرافی 97
عکس بیژن امکانیان و همسرش با بیوگرافی 97

عکس بیژن امکانیان و سام درخشانی در سریال گسل

عکس بیژن امکانیان و همسرش با بیوگرافی 97
عکس بیژن امکانیان و همسرش با بیوگرافی 97

جوایز و افتخارات بیژن امكانيان

برنده تندیس بهترین نقش دوم مرد برای فیلم تقاطع / جشن خانه سینما (۱۳۸۵)

کاندیدای بهترین نقش دوم مرد برای فیلم تقاطع / جشنواره فیلم فجر (۱۳۸۴)

کاندیدای بهترین نقش دوم مرد برای فیلم سربازهای جمعه  / جشن خانه سینما (۱۳۸۲)

بیژن امكانيان در سریال پدر

بیژن امكانيان در سریال پدر نقش شریک تجاری حاج علی را بازی می کند که بعد از فوت پسر حاج علی ، او خاطر خواه عروس حاج علی می شود و سعی می کند به هر طریقی که شده به خانواده حاج علی نزدیک شود و وقتی این موضوع را با حاج علی در میان می گذارد با واکنش شدید او روبرو می شود. پیشنهاد می کنم این سریال جذاب و دیدنی را دنبال کنید.

 آثار بیژن امکانیان

نام فیلم سال
    رخ دیوانه (۱۳۹۳)
    قصه پریا  (۱۳۸۹)
زیر آب (۱۳۸۸)
تقاطع  (۱۳۸۴)
  قلقلک (۱۳۸۴)
غروب شد بیا (۱۳۸۳)
    سربازهای جمعه (۱۳۸۲)
  آخرین نبرد (۱۳۷۶)
خفاش (۱۳۷۶)
قاعده بازی (۱۳۷۶)
فرار از جهنم (۱۳۷۵)
نابخشوده (۱۳۷۵)
    حسرت دیدار (۱۳۷۳)
دیوانه وار (۱۳۷۳)
  راه افتخار (۱۳۷۳)
  سال‌های بی‌قراری (۱۳۷۳)
    راز گل شب بو (۱۳۷۲)
    لبه تیغ (۱۳۷۱)
    آواز تهران (۱۳۷۰)
    در آرزوی ازدواج (۱۳۶۹)
    صنوبرهای سوزان (۱۳۶۸)
    شب حادثه (۱۳۶۷)
    سیمرغ (۱۳۶۶)
    صعود (۱۳۶۶)
    گمشدگان (۱۳۶۶)
    دبیرستان (۱۳۶۵)
    گل‌های داوودی (۱۳۶۳)
    پرونده (۱۳۶۲)
    سناتور (فیلم) (۱۳۶۲)
    آفتاب نشینها (۱۳۶۰)

 بیژن امکانیان,فرزندان بیژن امکانیان,دختر بیژن امکانیان,بیژن امکانیان و دخترانش,بیژن امکانیان و دخترش,همسر بیژن امکانیان کیست,عکس دختر بیژن امکانیان,عکس جوانی بیژن امکانیان,فیلم های بیژن امکانیان,بیوگرافی بیژن امکانیان,فرزندان بیژن امکانیان,دختر بیژن امکانیان,بيژن امكانيان و فرزندانش,بیژن امکانیان و دخترانش,بیژن امکانیان و دخترش,همسر بیژن امکانیان کیست,عکس دختر بیژن امکانیان,دنا امکانیان,بيژن امكانيان, بيژن امكانيان و فرزدنش, بيژن امكانيان در فيلم محمد رسول, عكسهاي خانوادگي بيژن امكانيان, زندگينامه بيژن امكانيان, دختر بيژن امكانيان, همسر بيژن امكانيان, عكس بيژن امكانيان, بيوگرافي بيژن امكانيان, فیلم بيژن امكانيان با فریدون جیرانی, 

امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.