بیوگرافی و عکس سوگند سهیلی خواننده

در بیوگرافی و عکس سوگند سهیلی خواننده می توانید با خواننده جوان خانم سوگنده سهیلی خواننده بیشتر اشنا شوید به همراه ناگفته ها.

بیوگرافی و عکس سوگند سهیلی

سوگند سهیلی در بیست و دوم مرداد ماه در سال یک هزار و سیصد و شصت و شش زاده اصفهان،خواننده می باشد.

در کودکی به همراه خانواده به اروپا مهاجرت کرد. سپس به تحصیل رشته طراحی داخلی در کشور آلمان پرداخت. فعالیت های هنری اش را از سبک رپ آغاز کرد و اکنون در کنار رپ به سبک های موسیقایی آر اند بی و فانک می پردازد.

بیوگرافی و عکس سوگند سهیلی خواننده

با اینکه فعالیت های او در خارج از کشور ایران است با این همه از شهرت و محبوبیت بسیاری نزد ایرانی ها برخوردار است.

صدای جادویی

سوگند سهیلی در زمینه موسیقی  کشور ایران بی شک یکی از بهترین هاست. صدای منحصر به فرد او سبب شده طرفداران زیادی بدست آورد. او در سبک های مختلف موسیقی فعالیت زیادی داشته و یکی از هنرمندان فعال عرصه موسیقی می باشد. بی تردید به همین دلایل او از بهترین خوانندگان رپ فارسی است.

بیوگرافی و عکس سوگند سهیلی خواننده

شروع حرفه ای

سوگند هنگامی که نوجوان بود در نخستین برنامه استعداد یابی خوانندگان که از کانال ای پی ان پخش می شد شرکت کرد. در همان مسابقات نفر اول شد. جایزه این مسابقات هزینه ساخت موزیک ویدیو توسط شبکه بود ولی برای سوگند این جایزه بسیار با ارزش بوده و شاید روشنگر راه زندگی اش شد.

بیوگرافی و عکس سوگند سهیلی خواننده

خانواده

پدر و مادر سوگند این خواننده مشهور خود دستی بر موسیقی و شعر داشتند. مادرش اهل شعر و نوحه سرایی بود و پدرش به خوبی سازهای سنتور و پیانو را می نواخت و به آموزش آن‌ ها می پرداخت. به همین دلیل از کودکی ذوق موسیقی در وجود او شکوفا شد. سوگند تنها یک برادر دارد که کوچکتر از اوست.

بیوگرافی و عکس سوگند سهیلی خواننده

مهاجرت

سوگند وقتی تنها پنج سال داشت در سال هفتاد و یک به همراه خانواده به کشور آلمان مهاجرت کرد و از نه سالگی به فراگیری موسیقی نزد پدر پرداخت. سوگند سهیلی زاده در اصفهان متولد شد و سپس از تهران به آلمان و نهایتاً به انگلستان مهاجرت کرد. البته سوگند در این مدت مدام به ایران، آلمان و انگلستان سفر داشته و مراوده زیادی با هنرمندان مختلف ایرانی و غیر ایرانی داشته است.

سبک

او در سبک های پاپ و سنتی، رپ و هیپ هاپ به تجربه پرداخته و از آنجا که علاوه بر خوانندگی و آواز، به اجرای سازی نیز بسیار علاقه مند بوده، سازهای پیانو و گیتار را آموخته و به خوبی می نوازد. برای شناخته شدن بیشتر در بین مردم سوگند ابتدا به همکاری با دو خواننده مشهور رپ به نام لیتو و رضا پیشرو پرداخت.

بیوگرافی و عکس سوگند سهیلی خواننده

ازدواج

سوگند سهیلی خواننده مشهور و محبوب که متاهل می باشدو با امیرعلی خسروجردی خواننده ازدواج کرده است، ثمره این ازدواج  فرزندی به نام میراث می باشد.

سوگند سهیلی و همسرش
سوگند سهیلی و همسرش

بیوگرافی امیرعلی خسروجردی

امیرعلی خسروجردی همسر سوگند خواننده محبوب نسل جوان است، این زوج در سال نود و هشت خورشیدی دارای فرزندی به نام میراث شدند. همسر سوگند نیز مانند خود وی یکی از خوانندگان مشهور موسیقی ایرانی است که موسیقی ها و کارهای شخصی او منتشر شده است.

بارداری

بارداری سوگند باعث شده بود او مدتی از کار کناره گیری کند.

سوگند سهیلی و فرزندش میراث
سوگند سهیلی و فرزندش میراث

همین قضیه باعث شده بود که کمتر به فعالیت های هنری و موسیقی بپردازد. ولی پس از تولد فرزندش میراث، دوباره فعالیت های خود را مانند گذشته شروع کرده و با تلاش بسیار زیاد آهنگ های بسیار زیبایی نیز منتشر می کند.

آیلا اوزکایا در سریال خواهران و برادران

محبوبیت کارها

تمامی آهنگ های سوگند سهیلی  پر طرفدار و محبوب هستند و دلیل این پر طرفداری و محبوبیت آن علاوه بر تکنیک های خوانندگی متن های زیبای آهنگ های او می باشد که تمامی آهنگ های او را پر طرفدار کرده است.

بیوگرافی و عکس سوگند سهیلی خواننده

علاقه به آر اند بی

سوگند سهیلی  به هنگام نوجوانی، در کشور آلمان همراه با گروهی موسیقایی به نام آر اند ام شروع به آهنگسازی با آهنگ های این سبک کرد. این سرآغازی مهم در تحولات هنری بعدی سوگند بود.

همکاری با فریناز

بعد از دو سال همکاری با گروه آلمانی ، تصمیم به ترک آن ها گرفت تا خود به صورت تنها به فعالیت هنری بپردازد. او بعدها به همراه دختری ایرانی به نام فریناز گروه هیپ هاپی تشکیل داد که نامش را انتقام گذاشتند.

بیوگرافی و عکس سوگند سهیلی خواننده

جدایی از فریناز

همکاری سوگند سهیلی و فریناز  پس از مدتی، به دلیل مشکلاتی نامعلوم پایان یافت و کار به جدایی و تعطیلی گروه انجامید. هنوز کسی اطلاع دقیقی از علت جدایی آن‌ ها ندارد و خبرهای شنیده حکایت از آن دارد که فریناز دیگر به خوانندگی علاقه ندارد و به اجرا نمی پردازد.

بیوگرافی و عکس سوگند سهیلی خواننده

همکاری با خوانندگان ایرانی

سوگند سهیلی در مدت کوتاهی همکاری با خوانندگان یرانی معروف پاپ را تجربه کرد. از جمله این خوانندگان می توان به عرفان، رضا پیشرو، صادق، بهزاد لیتو، حصین و … اشاره کرد. بعدتر سوگند با اعتماد به نفس و اجراهای خوب خود فعالیت هنری مستقل خود را پی گرفت.

بیوگرافی و عکس سوگند سهیلی خواننده

از دبی تا ایران

سوگند هرگز ارتباطش را با ایران قطع نکرده و چندین بار به کشور سفر کرده است. حتی بعضی از آثار او در ایران ضبط شده اند. در اسفند نود و سه، وقتی بیست و هفت ساله بود بعد از اجرای کنسرتی در دبی با تهیه بلیط به کیش آمد. سپس تصمیم گرفت مدتی ایران بماند و همانجا فعالیت خود را ادامه دهد. تا یک سال فعالیت ساخت موزیک را ادامه داد تا اینکه دستگیر شد.

بیوگرافی و عکس سوگند سهیلی خواننده

دستگیری

او در سال نود و چهار، در حالی که در جزیره کیش بود بازداشت شد و پس از یک هفته بازداشت از جزیره کیش به تهران منتقل شد. او در مصاحبه با بهزاد بلور در سال دو هزار و هجده میلادی به ذکر اتهاماتش پرداخت که طبق گفته های او اتهاماتی چون دایر کردن مرکز فساد، تولید و توزیع ویدیوهای مبتذل و رابطه نامشروع را شامل می شد.

زمانی که خبر دستگیری سوگند در رسانه های همگانی و اینترنت منتشر شد تا مدت ها رسانه ها هر روزه به این موضوع و حواشی می پرداختند. او عنوان کرد در طی این مدت فشار زیادی را تحمل کرده و این یکی از رخدادهای تلخ و ناخوشایند زندگی اش بوده است.

بیوگرافی و عکس سوگند سهیلی خواننده

او پس از یک ماه زندانی شدن، با وثیقه از زندان آزاد شد و پس از مدتی زندگی در خاموشی و خلوت و بی حاشیه، از ایران خارج شد.

خروج از ایران

سوگند به دلیل وثیقه سنگینی که داشت سه سالی در ایران فعالیت موسیقی خود را تعطیل کرد و امکان فعالیت در این عرصه را به طور کامل از دست داد. مدتی به تمرینات تئاتر پرداخت که سرانجام موفق به اجرا نشد و سسب شد به کار طراحی لباس بپردازد. او به تعلیم چند هنرجوی خوانندگی و آواز نیز پرداخت تا اینکه سرانجام پس از آزادی کامل در سال نود و هفت به آلمان بازگشت و فعالیت های هنری خود را مجدداً پی گرفت.

عکس و بیوگرافی سلیم در سیب ممنوعه

بیوگرافی و عکس سوگند سهیلی خواننده

فیت های سوگند

ابتدا به توضیح واژه «فیت» می پردازیم. فیت به معنای این می باشد که یک خواننده مشهور از متن خواننده و هنرمند دیگری استفاده کرده و آن را با صدای خود بازخوانی کند. سوگند نیز به عنوان خواننده ای محبوب دست به این عمل زده و از متن های آهنگ های دیگر خوانندگان بهره برده است. البته ناگفته نماند هر شخص که خواستار چنین کاری است باید مبلغی به خواننده اصلی بپردازد و پس از پرداخت به اجرای فیت بپردازد که از فوایدش به شهرت رسیدن بیشتر آن شخص است.

 

مسابقه استعدادیابی

سوگند سهیلی به همراه 3 خواننده دیگر (لیلا فروهر، بیژن مرتضوی و کامیار) به عنوان مربی در مسابقه استعدادیابی The Voice شبکه ام بی سی پرشیا حضور پیدا کرد.

بیوگرافی و عکس سوگند سهیلی خواننده

آلبوم ها

سوگند از خوانندگان پرکار و پرتلاش می باشد و آلبوم های زیادی را منتشر و روانه بازار موسیقی نموده است. یکی از مهم ترین آلبوم های سوگند که پس از انتشار جنجال های فراوانی نیز به پا کرد آلبوم من بود که در سال نود و نه خورشیدی منتشر شد و از بهترین کارهای اوست. در این آلبوم او به اجرای آهنگ هایش با توان بالایی پرداخت. امروز بیش از هر رده سنی دیگری، نوجوانان و جوانان هستند که به موسیقی و آهنگ های او اقبال نشان می دهند و یکی از دلایل این استقبال اجرای سوگند در سبک های مختلف موسیقی و رپ می باشد.

آهنگ های مشترک

راه نجات، با فریناز
یادته، با رضا پیشرو
برد و باخت، با صادق
منتظر، با رضا پیشرو
حال من خوبه، با عرفان

 

امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.