بیوگرافی سعید ستین خواننده و همسرش

در بیوگرافی سعید ستین خواننده و همسرش می توانید با سعید ستین شرکت کننده مرحله ضربه فنی و خواننده محبوب این روزهای ایران و ناگفته های زندگیش بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی سعید ستین خواننده و همسرش

سعید ستین متولد 1370 اهواز ، شرکت کننده برنامه استعدادهای برتر می‌باشد .

او که در فصل اول این برنامه حضور پیدا کرد و توانست با اجرای خود، ری‌اکشن‌های قابل قبولی را در این مسابقه و از سمت داوران دریافت کرد و حتی از مرحله‌ی ضربه فنی نیز، به راحتی صعود کند.

سعید ستین موسیقی را با ساز گیتار آغاز کرد و بعد از آن به خواندن پرداخت و سعی دارد بتوند روزی در سبک منحصر به فرد خود به شهرت برسد

بیوگرافی سعید ستین خواننده و همسرش

شروع فعالیت

سعید ستین موسیقی را از ده سالگی آغاز کرد و به گفته‌ی خودش، خواندن از همان ابتدا درون خونش بوده است. او حس و حال بسیار خوبی از مسابقه‌ی صدای برتر دارد و همیشه با انرژی مثبتی پیش می‌رود.

تولد در سوئد

سعید ستین از بچگی در سوئد زندگی کرده است.

بیوگرافی سعید ستین خواننده و همسرش

ازدواج

سعید ستین هنوز ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

نظرش در مورد صدای برتر

او درباره‌ی مسابقه صدای برتر گفت:

اولین بار فراخوان این برنامه را در مدیا دیدم و سریعاً اقدام به ثبت نام کردم تا در فصل اول این مسابقه شرکت کنم.

بیوگرافی سعید ستین خواننده و همسرش

مسابقه صدای برتر

هر فصل با مرحلهٔ آزمون آغاز می‌شود، جایی که مربیان تیم هنرمندان خود را با ۱۲ نفر تشکیل می‌دهند که در طول فصل آن‌ها را مربی‌گری می‌کنند. در مرحلهٔ آزمون صندلی‌های مربیان در حین اجراهای هنرمندان رو به تماشاگران است. مربیانی که به یک هنرمند علاقه‌مند هستند دکمه روی صندلی خود را فشار می‌دهند، که صندلی آن‌ها را به سمت هنرمند می‌چرخاند و متن “من تو را می‌خواهم” را در پایین صندلی روشن می‌کند. در پایان اجرا، یک هنرمند یا تنها مربی‌ای را که برگشته است را به طور پیش‌فرض انتخاب می‌کند یا اگر بیش از یک مربی علاقه نشان دهد، مربی خود را انتخاب می‌کند. درمجموع ۴٨ نفر در پایان این مرحله به مرحلهٔ بعدی، یعنی «نبرد» صعود می‌کنند.

عکس و بیوگرافی سارا در سریال آکتور

بیوگرافی سعید ستین خواننده و همسرش

در مرحلهٔ نبرد، هر مربی سه نفر از اعضای تیم خود را برای اجرای با هم هماهنگ می‌کند، سپس یک نفر را برای پیشروی در رقابت انتخاب می‌کند. به مربیان حق «دزدی» یا «قاپیدن» داده می‌شود، که به هر مربی اجازه می‌دهد یک نفر را که در مرحلهٔ نبرد توسط مربی خود حذف شده‌است، به تیم خود اضافه کند. در مجموع ۲۰ نفر به مرحله ضربه فنی خواهند رسید.

بیوگرافی سعید ستین خواننده و همسرش

در مرحله ضربه فنی، اعضای تیمهای ۵ نفره هر مربی به صورت انفرادی اجرا خواهند داشت، و پس از پایان اجراها هر مربی ۲ نفر را برا حضور در مرحله نیمه نهایی انتخاب خواهد کرد. در مجموع ۸ نفر به مرحله نیمه نهایی راه خواهند یافت.

در مرحله نیمه نهایی، اعضای تیمهای ۲ نفره هر مربی به صورت انفرادی اجرا خواهند داشت، و پس از پایان اجراها هر مربی ۱ نفر را برای حضور در مرحله نهایی انتخاب خواهد کرد.درمجموع، ۴ نفر به مرحلهٔ نهایی قدم می‌گذارند.

مرحله نهایی و فینال این مسابقه با حضور ۴ نفر برتر انجام خواهد شد‌، تا برنده مسابقه یا فصل انتخاب شود.

5/5 - (2 امتیاز)
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.