بیوگرافی دعا در سریال شربت زغال اخته

نقش دعا در سریال زغال اخته را سیلا ترک اوغلو را بازی می کند که بازیگر و مدل ترکیه ای است. تا سال 2023، دارایی خالص سیلا ترک اوغلو یک میلیون دلار است. او ارزش خالص خود را از طریق حرفه بازیگری در تلویزیون و برخی مدلینگ ها به دست آورد.

او برای بازی در نقش سهر کریملی در سریال‌های تلویزیونی عاشقانه درام به نام Emanet (2020-2022) و ایفای نقش سونا ترخون در سریالی با عنوان یمین (2019-2020) به شهرت رسید. سیل در هفتمین مراسم Altin 61 Ödülleri در 4 نوامبر 2021 برنده جایزه “بهترین بازیگر زن سال” شد.

بیوگرافی دعا در سریال شربت زغال اخته

ارزش خالص 1 میلیون دلار
نام سیلا ترک اوغلو
تاریخ تولد 18 آوریل 1999
سن 23 ساله
جنسیت زن

سیلا تورک اوغلو متولد 18 آوریل 1999، سن سیلا ترک اوغلو در سال 2023، 23 سال دارد. او در خانواده ای مستقر از بورنوا، ترکیه به دنیا آمد. او دارای ملیت ترک است و به دین اسلام اعتقاد دارد. علامت زودیاک او برج حمل است.

بیوگرافی دعا در سریال شربت زغال اخته

عکس دوران کودکی سیلا ترک اوغلو

او تحصیلات اولیه خود را در دبیرستان آناتولی Bornova Hatice Guzelcan ترکیه به پایان رساند. پس از آن، او به Hatice Güzelcan Anadolu Lisesi، ترکیه رفت و از آنجا فارغ التحصیلی خود را به پایان رساند.

نام سیلا ترک اوغلو
ارزش خالص 1 میلیون دلار
تاریخ تولد 18 آوریل 1999
سن 23 ساله
محل تولد بورنوا، ترکیه
در حال حاضر زندگی می کنند بورنوا
حرفه بازیگر و مدل
شروع کردن – آغاز – اولین مجموعه تلویزیونی: Emanet (2020)
سالهای فعال 2018 – در حال حاضر
نقش معروف سهر در سریال تلویزیونی امانت (2020)
ملیت ترکی
دین اسلام
زادگاه بورنوا
علامت زودیاک برج حمل
مدرسه / دبیرستان دبیرستان آناتولی Bornova Hatice Guzelcan، ترکیه
کالج/دانشگاه Hatice Güzelcan Anadolu Lisesi، ترکیه
صلاحیت تحصیلی فارغ التحصیل

خانواده

نام پدر سیلا ترک اوغلو آقای ترک اوغلو که حرفه ای تاجر است و نام مادرش خانم ترک اوغلو خانه دار است. او خواهر و برادری ندارد.

بیوگرافی دعا در سریال شربت زغال اخته

سیلا ترک اوغلو با مادرش

بیوگرافی دعا در سریال شربت زغال اخته

سیلا ترک اوغلو با والدینش

وضعیت تأهل سیلا ترک اوغلو مجرد است.

نام پدر آقای ترک اوغلو
نام مادر خانم ترک اوغلو
نام برادر
نام خواهر
دوست پسر
وضعیت تأهل مجرد

ظاهر فیزیکی

سیلا ترک اوغلو زنی زیبا با شخصیتی جذاب است. او لبخندی جذاب و هیکلی زیبا دارد.همچنین سایز لباس او 5 و سایز کفش او 8 (US) است. علاوه بر این، او از یک برنامه تمرینی و رژیمی جامد و یک سبک زندگی متعادل پیروی می کند تا اندازه های بدن خود را حفظ کند.

بیوگرافی دعا در سریال شربت زغال اخته

او 5 فوت و 7 اینچ قد و حدود 55 کیلوگرم وزن دارد. رنگ موهای او قهوه ای تیره است و چشمان قهوه ای تیره مسحورکننده ای دارد.

قد در سانتی متر:  173 سانتی متر
در متر:  1.73 متر
در فوت اینچ:  5′ 7 اینچ
وزن (تقریبا) در کیلوگرم: 55 کیلوگرم
در پوند: 121 پوند
رنگ چشم قهوه ای تیره
رنگ مو قهوه ای تیره

تحصیلات

از نظر سوابق تحصیلی، او تحصیلات خود را در دبیرستان Bornova Hatice Guzelcan Anatolian در ترکیه گذرانده است. بعداً از دانشگاه Hatice Guzelcan Anadolu Lisesi فارغ التحصیل شد. با این حال، مدارک تحصیلی اضافی او در وب در دسترس نیست.

بیوگرافی دعا در سریال شربت زغال اخته

 ارزش خالص 2023

 

 

تورک اوغلو دارایی خالص تقریباً یک میلیون دلار برآورد شده است . به همین ترتیب منبع درآمد او عمدتاً حرفه بازیگری است. با این حال، دستمزد هفتگی و ماهانه او مشخص نیست.

علاوه بر این، او از دوران کودکی برای رسیدن به این شهرت بسیار تلاش کرده است. همچنین او در حرفه خود فعال است و در راه افزایش ارزش خالص خود در آینده است.

شرح عکس: سیلا ترک اوغلو در حال ژست گرفتن برای عکس. منبع: اینستاگرام

شروع فعالیت

او با ادامه فعالیت حرفه ای خود، حرفه بازیگری خود را از صفحه نمایش کوچک آغاز کرد و در چندین سریال تلویزیونی بازی کرد. او اولین بار در سریال تلویزیونی با عنوان Crying Anne در سال 2018 ظاهر شد و اولین بازی خود را انجام داد.

عکس و بیوگرافی بازیگر نقش نجوا در شهباز

به همین ترتیب، او در سریال تلویزیونی یمین در سال 2019 در نقش شخصیت سونا دیده شد. همچنین او در نقش شخصیت سهر در سریال تلویزیونی اکشن، درام با عنوان امانت که در 7 سپتامبر 2020 از شبکه تلویزیونی ایران پخش شد، دیده شد. کانال ملی ترکیه به نام کانال 7.

شهرت

علاوه بر این، او در بین مخاطبان محبوبیت پیدا کرده است و شخصیت او مورد علاقه همه است. او برنده بهترین بازیگر زن سال در هفتمین مراسم Altin 61 Odulleri در 4 نوامبر 2021 شد. اما بعداً در 4 ژوئیه 2022 با انتشار 416 قسمت سریال تلویزیونی Emanet را ترک کرد. او همچنین در سریال We Are Just Friends در سال 2022 دیده شد.

تبلیغات

ترک اوغلو تاکنون هیچ برندی را تایید نکرده است. همچنین، او چیزی را تبلیغ نمی کند و با هیچ برندی همکاری نمی کند. هیچ اطلاعاتی در مورد محصولاتی که او پشتیبانی کرده یا نه در وب در دسترس نیست.

همچنین، او هیچ اطلاعاتی در مورد برندها یا شرکت هایی که تایید کرده است، فاش نکرده است. علاوه بر این، در روزهای آینده، ممکن است شاهد ارتباط او با برخی برندها و حمایت از محصولات آنها باشیم.

جوایز

ترک اوغلو برنده بهترین بازیگر زن سال در هفتمین مراسم Altin 61 Odulleri در 4 نوامبر 2021 شد. به غیر از آن، او هیچ جایزه دیگری را دریافت نکرده است. با این حال، بهترین فرم او هنوز توسط مخاطبانش تایید نشده است و او هنوز کارهای بیشتری برای انجام دادن دارد. علاوه بر این، ما معتقدیم که استعداد او در آینده جوایز متعددی را برای او به ارمغان خواهد آورد.

ازدواج

تورک اوغلو ممکن است مجرد باشد و در حال حاضر با کسی قرار نداشته باشد. همچنین او قبلا ازدواج نکرده است و هیچ رابطه یا نامزدی قبلی نداشته است. علاوه بر این، او فرزندی ندارد و دیده می شود که در حال حاضر از مجرد بودن بسیار خوشحال است.

علاقه زیادی به این که او ممکن است با چه کسی قرار داشته باشد وجود داشته است، اما او هرگز اطلاعاتی در این مورد فاش نکرده است. به همین ترتیب، هیچ نشانه ای در رسانه های اجتماعی او وجود ندارد که او در یک رابطه است.

رسوایی

ترک اوغلو همیشه دغدغه زندگی حرفه ای خود را داشته است. با این حال، او با هیچ شایعه یا جنجالی که کار حرفه ای او را مختل کند همراه نشده است. همچنین، او از رسانه ها دوری می کند و از درگیر شدن در رفتارهای مشاجره آمیز یا موقعیت هایی که می تواند به شهرت او آسیب برساند، اجتناب می کند.

شرح عکس: سیلا ترک اوغلو در حال ژست گرفتن برای عکاسی. منبع: اینستاگرام

اینستاگرام

ترک اوغلو در شبکه های اجتماعی بسیار محبوب است و طرفدارانش او را به خاطر تأثیر مثبتی که روی آنها می گذارد دوست دارند. او در اینستاگرام فعال است ، جایی که دوست دارد عکس هایی از آخرین عکس های خود را با خانواده و دوستان دوست داشتنی اش منتشر کند.

او 1 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد و دارای یک حساب کاربری insta@silaaturkoglu است. به طور مشابه، دسته توییتر او @silaturkogluu با 40.4K دنبال کننده است. علاوه بر این، او در شبکه های اجتماعی فیس بوک در دسترس نیست.

عکس و بیوگرافی شادمهر عقیلی و همسرش ملیسا

فیلم ها

سیلا ترک اوغلو اولین نقش مهمان را در سریال تلویزیونی پخش شده در ATV به نام آگلاما آن به دست آورد.

  • شربت زغال اخته (Doğa Korkmaz، سریال تلویزیونی ۲۰۲۲-۲۰۲۳)
  • دام (مجموعه تلویزیونی ۲۰۲۲)
  • ما فقط دوستان هستیم (مجموعه تلویزیونی ۲۰۲۲)
  • اعتماد (سهر، مجموعه تلویزیونی ۲۰۲۰-۲۰۲۲)
  • سوگند (سونا، مجموعه تلویزیونی ۲۰۱۹-۲۰۲۰)
  • پدر من آمدم (Sıla، فیلم کوتاه ۲۰۱۹)
  • مادر گریه نکن (Youth of Flame، سریال تلویزیونی ۲۰۱۸)

او در سه قسمت در سال 2018 در کنار ستاره های اصلی بیرس آکالای، کانسل الچین و اوزلم یلماز حضور داشت. پس از 13 قسمت در یک فصل به پایان رسید.

به همین ترتیب، او از نظر ملیت ترک و از نظر مذهب مسلمان است. علاوه بر این، به گفته اخترشناسان، علامت زودیاک او برج حمل است که متعلق به عنصر آتش است.

با این حال، هیچ اطلاعاتی در مورد والدین و خواهر و برادر او در وب وجود ندارد. او ممکن است مایل نباشد اطلاعاتی در مورد خانواده اش به اشتراک بگذارد تا آنها را از کانون توجه دور نگه دارد. امیدواریم در آینده اطلاعات بیشتری در مورد خانواده اش در اختیار رسانه ها قرار دهد.

5/5 - (5 امتیاز)
مطالب مرتبط
2 دیدگاه
  1. مایی می‌گوید

    خیلی خوشگله

  2. مایی می‌گوید

    خیلی خوشگلههه

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.