بیوگرافی بازیگر نقش نرگس در لیسانسه ها

در بیوگرافی بازیگر نقش نرگس در لیسانسه ها شما همراهان عزیز می توانید با نیلوفر هوشمند بازیگر نقش نرگس در لیسانسه ها آشنا شوید.

بیوگرافی بازیگر نقش نرگس در لیسانسه ها

بازیگر نقش نرگس در لیسانسه ها را نیلوفر هوشمند ایفای نقش می کند که متولد 1367 تهران، بازیگر سینما و تلویزیون ایران می باشد. که با حضورش در سریال لیسانسه ها به شهرت زیادی رسیده است.او از بازیگران زن ایرانی است که فیلم های زیادی بازی نکرده اما حضورش در سریالهای تلویزیونی باعث شده که نزد مردم شهرت زیادی داشته باشد.او در سال 1388 وارد دانشگاه هنر شد و در رشته کارگردانی به تحصیل پرداخت و در سال 1392 لیسانس این رشته را اخذ نمود و سپس به دنبال کلاس های حرفه ای بازیگری رفت.

بیوگرافی بازیگر نقش نرگس در لیسانسه ها

شروع فعالیت

نیلوفر هوشمند بازیگری را از دوران دبیرستان با شرکت در کلاس های تئاتر شروع کرده است و از طریق تئاتر وارد تلویزیون شده است.

بیوگرافی بازیگر نقش نرگس در لیسانسه ها

اولین حضور نیلوفر هوشـمند در تلویزیون نیز بازی در سریال کمکم کن در سال ۸۲ بود و اخیرا نیز در فصل دوم سریال لیسانسه ها به کارگردانی سروش صحت در نقش دختری به نام نرگس را ایفا می نماید.

خانواده

نیلوفر هوشمند دارای دو برادر است و خواهری ندارد.پدرش بازنشسته است و مادرش خانه دار که همیشه مشوق او برای پیشرفت در زمینه هنر بوده است.نیلوفر هوشمند تجربه سینمایی را در سال 1393 با یک فیلم کوتاه به نام ایران آغاز کرد و میتوان تنها فیلم معروف او را مجموعه لیسانسه ها دانست و قبلا در سریال و فیلم معروفی و مطرحی بازی نکرده است.

عکس و بیوگرافی پژمان جمشیدی و همسرش

بیوگرافی بازیگر نقش نرگس در لیسانسه ها

ازدواج

نیلوفر هوشـمند مجرد می باشد و ازدواج نکرده است

بیوگرافی بازیگر نقش نرگس در لیسانسه ها

بازی در لیسانسه ها

نیلوفر هوشمند از بازیگران سریال لیسانسه ها ساخته سروش صحت میباشد که از مهمترین کارهای خانم هوشمند بوده است که در این سریال نقش “نرگس شریفیان” خواهر کاراکتر “مسعود” را بازی میکند.این سریال باعث شهرت بازیگران نه چندان مشهوری از قبیل هوتن شکیبا شده است که هنرنمایی این بازیگران تازه کار توانسته سریالی بسیار جذابی از آن بسازند.اولین حضورش در تلویزیون به سریال “کمکم کن” در سال هشتادوسه برمیگردد که بسیار خوب بازی کرد و بعد از آن در چند سریال دیگر نیز بازی کرد.در کل تجربه تلویزیونی این خانم بازیگر بیشتر از سینما بوده که مهمترین آن سریال لیسانسه ها بوده است.

بیوگرافی بازیگر نقش نرگس در لیسانسه ها

مجموعه لیسانسه یکی از کارهای موفق سروش صحت است که در دو فصل از شبکه سوم سیما پخش شده است.فصل اول آن در سال 1395 پخش شد که به دلیل استقبال بسیار زیاد مردم از آن، فصل دوم این سریال نیز در سال 96 پخش شد.

بیوگرافی بازیگر نقش نرگس در لیسانسه ها
اینستاگرام

آدرس رسمی صفحه اینستاگرام نیلوفر هوشـمند بازیگر کشورمان : @niloofar_hooshmand

فیلم ها 

سریال لیسانسه ها ( فصل ۱و ۲ )
سریال پای پیاده
بچه های هور
سریال عملیات ۱۲۵
سریال پنجمین خورشید
سریال کمکم کن
فیلم مرد خاکستری
فیلم ایران
و چندین تله فیلم دیگر

 

امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.