بیوگرافی ایرج نوذری و همسرش

در بیوگرافی ایرج نوذری و همسرش شما همراهان می توانید با یکی از بهترین بازیگران مرد ایران ایرج نوذری و ناگفته های او بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی ایرج نوذری و همسرش

ایرج نوذری متولد ۲۶ فوریهٔ ۱۹۶۴ (سن ۵۹ سال) تهران (اصالتا کاشانی) ، هنرپیشه و ورزشکار اهل ایران است. ایرج نوذری فرزند استاد مرحوم منوچهر نوذری است. او مدرک کارشناسی ارشد رشتهٔ زبان‌شناسی دارد. او زبان‌های سانسکریت، هندی، اردو، اسپانیایی، فرانسوی و انگلیسی را می‌داند و هم‌اکنون ریاست امور بین‌الملل کونگ‌فوی ایران را برعهده دارد. در این مقاله می توانید با خانواده او دلربا نوذری و دلناز نوذری و همسر اسپانیایی و قد و وزن این بازیگر بیشتر بدانید.

بیوگرافی ایرج نوذری و همسرش

 شروع فعالیت

ایرج نوذری در سال 1370 كه در دو فیلم “اوینار”(شهرام اسدی) و “آخرین تلاش”(سیامك اعتمادی) ایفای نقش كرد. او ظاهرا بعد از این دو فیلم به خارج از كشور سفر كرد و حضور دوباره اش در سینما با 12 سال تاخیر همراه شد.

در ابتدا مردم تصصور می کردند که ایرج نوذری به دلیل معروف بودن پدرش توانسته وارد فعالیت هنری بشود، ولی او پس از فعالیت هایی که داشت خودش را به همه اثبات کرد.

بیوگرافی ایرج نوذری و همسرش

شهرت و بازگشت به ایران

ایرج نوذری در نخستین تجربه بازیگری پس از برگشت به ایران بازی در سریال «مسافری از هند» در سال 1382 بود. سریال مسافری از هند با 96% بیننده ، پربیننده‌ ترین سریال بعد از انقلاب در تلویزیون ایران بود که کارگردانی بخش های هندی آن هم برعهده او بود.

ازدواج

ایرج نوذری در سال 1370 ازدواج کرده است و همسرش اسپانیائی است و دو دختر به نامهای دلربا و دلناز دارد.

بیوگرافی ایرج نوذری و همسرش

قد و وزن

ایرج نوذری قدی در حدود یک متر و 82 سانتی متر دارد و وزنی در حدود 98 کیلوگرم دارد

علایق

شاید برایتان جالب باشد که بدانید نوذری، از پیشکسوتان ورزش کونگ فو در ایران بوده است. وی هم اکنون ریاست امور بین الملل فدراسیون کونگ فوی ایران را برعهده دارد. وی به چندین زبان از جمله سنسکریت، هندی، اردو، اسپانیایی، فرانسوی و انگلیسی مسلط است.

بیوگرافی ایرج نوذری و همسرش

ماجرای بیماری و بی هوشی

آقای ایرج نوذری در این خصوصو این چنین بیان می کنند که :

یک بار سر فیلم سینمایی «لاله» بودم که حالم بد شد و راهی بیمارستان شدم. حدود ۲ سال پیش بود که من سر این فیلم بودم.دخترهای من مدتی است خارج از کشور درس می خوانند و من هم چند وقتی بود آنها را ندیده بودم و دلتنگشان بودم. صحنه ای که در فیلم مشغول فیلمبرداری اش بودیم صحنه عاطفی پدر و دختری بود, که من را به شدت تحت تاثیر قرار داد.
صحنه ای سخت که باید مونولوگ می گفتم و طبیعی گریه می کردم. همه این عوامل دست به دست هم داد تا من به شدت احساساتی شوم و فقط در یک لحظه دیگر متوجه نشدم چه شد.

آن طور که بعدا شنیدم خود کارگردان به من تنفس مصنوعی و شوک داده بود و بعد از سومین شوک برگشته بودم.البته قبل از همه این ماجراها متاسفانه پایم هم آسیب دیده بود و اضافه وزنی که الان پیدا کردم, به همین دلیل است.

بیوگرافی ایرج نوذری و همسرش

خانواده

ایرج نوذری دارای دو دختر به نام های دلربا نوذری و دلناز نوذری می باشد، و مشغول تحصیل هستند. دختر بزرگ دلناز در مالزی بین تمام همکلاسی هایش شاگرد اول می باشد و قصد دارد تغذیه بخواند و دکترا بگیرد , و دختر کوچک ایشان دلربا هم به موسیقی علاقه مند است و دوست دارد دکترای موسیقی بگیرد.

عکس روشنک گرامی و همسرش جدید97

بیوگرافی ایرج نوذری و همسرش

راستش من هر روز که موی سپیدم را در آینه می بینم پیش خودم می گویم با وجود داشتن این ۲ دختر , موی سپید داشتن چقدر خوب است. گرچه معتقدم باید دلت جوان باشد که خوشحالم این طور هستم.

بیوگرافی ایرج نوذری و همسرش

فیلم ها

اوینار (۱۳۷۰)
آخرین تلاش (۱۳۷۰)
ملاقات با طوطی (۱۳۸۲)
فریاد در شب (۱۳۸۲)
باج‌خور (۱۳۸۲)
کافه ستاره (۱۳۸۳)
رازها (۱۳۸۳)
این ترانه عاشقانه نیست (۱۳۸۴)
آکواریوم (۱۳۸۴)
عاشق (۱۳۸۵)
ملودی (۱۳۸۶)
دوستی از جنس آتش (۱۳۸۸)
آخرین سرقت (۱۳۸۹)
لاله (۱۳۹۲)

سریال ها

سرنخ (۱۳۷۵ کیومرث پوراحمد)
پدر خاک (۱۳۸۰–۱۳۷۹ نادر کجوری)
مسافری از هند (۱۳۸۱ قاسم جعفری)
نقش بر آب (۱۳۸۱–۱۳۸۲ عبدالله باکیده)
کلانتر (۱۳۸۲ محسن شاه‌محمدی)
کلانتر ۲ (۱۳۸۴ محسن شاه‌محمدی)
ریحانه (۱۳۸۴ سیروس مقدم)
گلریزان (۱۳۸۵ مسعود رشیدی)
اغما (۱۳۸۶ سیروس مقدم)
کلانتر ۳ (۱۳۸۸ محسن شاه‌محمدی)
ملکوت (۱۳۸۹ محمدرضا آهنج)
جدی نگیرید
شاید برای شما هم اتفاق بیفتد
سارق روح (۱۳۹۶ احمد معظمی)
خواب زده (۱۳۹۷ سیروس مقدم)
برنامه تلویزیونی

ستاره‌ها (١٣٨۲–١٣٨۴)
از کی بپرسم (۱۳۸۸)

تصاویر جدید

بیوگرافی ایرج نوذری و همسرش بیوگرافی ایرج نوذری و همسرش        بیوگرافی ایرج نوذری و همسرش

5/5 - (1 امتیاز)
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.