بیوگرافی افرا در سریال خواهران و برادران من

بازیگر تئاتر و سریال، فیلمنامه نویس. او 1.73 متر قد و 53 کیلو وزن دارد. او در ۱۱ آوریل ۱۹۹۶ در بی اوغلو استانبول به دنیا آمد. او در بخش زبان‌شناسی دانشگاه استانبول تحصیل می‌کند. وقتی کوچک بودم، سعی می‌کرد نقش شخصیت‌های سریال‌ها و فیلم‌هایی را که می‌دیدم جلوی آینه بازی کند. برایش مثل یک بازی بود. او از انجام این بازی خوشحال بود. خانواده او مدتی نگران بودند، زیرا وقتی من را گرفتار کردند، او چنان وحشت کرد که انگار در حال انجام کار بدی دستگیر شده بود. او می خواست در هنرستان درس بخواند، اما از آنجایی که در دبیرستان زبان خارجی را ترجیح می داد، رشته مرتبط با زبان را در دانشگاه ترجیح داد. او تا زمانی که به BKM  آمد هیچ تجربه صحنه ای نداشت. در دوران دانشگاه با همکلاسی هایش سایتی راه اندازی کرد و مدتی به آن رسیدگی کرد.

بیوگرافی افرا در سریال خواهران و برادران من

بازیگر ترک اجم سنا بایر یکی از جوان ترین و در عین حال جذاب ترین استعدادهای جوان در نام های مشهور ترکیه است. اولین باری که بایر با یک برنامه کمدی تلویزیونی محبوب شد، بود . در این نمایش کمدی، این بازیگر زیبا هم به عنوان مجری و هم به عنوان اسکیس نویس بازی کرد. بنیانگذار این ابتکار یلماز اردوغان بازیگر، نویسنده و کارگردان کهنه کار ترکیه است .

بیوگرافی افرا در سریال خواهران و برادران من

این بازیگر جذاب ترکیه ای اخیراً در تلویزیون دورهمی دستان (سگا) بازی می کند. در این سریال این بازیگر زیبا در نقش گونسلی هاتون بازی می کند و نقش اصلی را با ابرو شاهین بازیگر محبوب ترکیه ای به اشتراک می گذارد .

بیوگرافی افرا در سریال خواهران و برادران من

بنابراین، اکنون زمان آن فرا رسیده است که با اجم سنا بایر بیشتر آشنا شوید. بخصوص که در پی آخرین حضورش در تلویزیون و به دلیل زیبایی نفس گیرش، پرس و جوهای زیادی درباره هویت این بازیگر زیبا وجود دارد. امروز در اینجا قصد داریم همه چیز را در مورد بازیگر جدید ترکیه ای روشن کنیم.

اجم سنا بایر کیست؟

اجم سنا بایر در 11 آوریل 1996 در منطقه Beyoğlu استانبول به دنیا آمد. بازیگر تئاتر، سینما و سریال های تلویزیونی ترکیه است. علاوه بر این، او یک نویسنده نیز هست. بازیگر زیبای سنا بایر در حال آماده شدن برای امتحانات دانشگاه بود. بنابراین، پس از تحصیلات ابتدایی، متوسطه و دبیرستان، Ecem Sena برنده دپارتمان زبان‌شناسی در دانشگاه استانبول شد.

بیوگرافی افرا در سریال خواهران و برادران من
در تعقیب رویای بازیگر بودن

اجم سنا با اینکه تحصیلات خود را در مقطع کارشناسی به پایان رساند، به دلیل دروسی که شکست خورد نتوانست فارغ التحصیل شود. بایر می خواست در دانشگاه در رشته زبان تحصیل کند، زیرا در دوران دبیرستان زبان های خارجی را مطالعه می کرد. با این وجود، این بازیگر جوان از رویاهای خود در تئاتر دست نکشید و به تیم آشپزخانه BKM (مرکز فرهنگ بشیکتاش) پیوست. با این حال، او تا زمانی که در BKM شرکت نکرد، در هیچ مرحله حرفه ای شرکت نکرد.

بیوگرافی افرا در سریال خواهران و برادران من
چند وقت است که اجم سنا بایر آرزوی بازیگر شدن را دارد؟

بازیگر موفق ترک اجم سنا بایر اظهار داشت که در سنین بسیار کم جلوی آینه بوده و شخصیت های سریال ها و فیلم هایی را که تماشا کرده به تصویر کشیده است. این هنرپیشه با استعداد و جوان ترکیه ای در زمانی که در دانشگاه تحصیل می کرد با همکلاسی هایش وب سایتی راه اندازی کرد. و برای مدتی به این وب سایت علاقه مند شد.

بیوگرافی افرا در سریال خواهران و برادران من

اولین حضور اجم سنا بایر در یک سریال

خب، اولین باری که بازیگر ترکیه ای باییر در یک سریال تلویزیونی ظاهر شد با Destan (سگا) بود که یک درام دوره ای ترکی است. با بازی ابرو شاهین ، ادیپ تپلی ، سلیم بایراکتار و ایپک کاراپینار ، سریال Destan (حماسه) بوزداغ فیلم با قسمت های پر اکشن و هیجان انگیزش نفس گیر است.

عکس و بیوگرافی رامین فود در سریال نون خ

بیوگرافی افرا در سریال خواهران و برادران من

سریال درام دورهمی Destan (حماسه) که درباره مبارزه آکیز، دختر جنگجوی کوهستانی است که توسط گوک خان کورکوت هان یتیم شده است، از جمله ضروریات عصر سه شنبه است. در مورد اجم سنا بایر، او با بازی در نقش گونسلی هاتون توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

ازدواج

بازیگر زیبای ترک اجم سنا بایر از سال گذشته با اوزان جان ییگیت بازیگر ترکیه ای همراه بوده است. این دو قبلاً در یک برنامه کمدی تلویزیونی شرکت می‌کردند . پس از اینکه اجم سنا برنامه کمدی را ترک کرد و به گروه بازیگران سریال Destan (حماسه) پیوست، این بازیگر شروع به رابطه با اوزان جان ییگیت کرد. این دو از آن زمان تا به حال در کنار هم بوده اند.


زوج بایر و اوزان ییگیت با قرار دادن یک ایموجی قلبی روی فریم هایی که در حساب های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک گذاشته بودند، عشق خود را اعلام کردند. نوازندگان سابق ÇGHB ( Çok Güzel Hareketler Bunlar ) عشق خود را به بهترین شکل زندگی می کنند و همچنان آن را در حساب های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک می گذارند.

ویژگی های فیزیکیاجم سنا بایر

قد اجم سنا بایر چقدر است ؟ وزن اجم سنا بایر چقدر است ؟ علاوه بر این، ماه تولد اجم سنا بایر چیست ؟ بنابراین، بازیگر 26 ساله ترکیه ای اجم سنا بایر 1.73 متر قد و 53 کیلوگرم است. بنابراین، با نگاه چشمگیر خود، زیبای ترک قطعا یکی از جذاب ترین بازیگران زن ترکیه است. در مورد علامت زودیاک این بازیگر ترکیه ای، متولد ماه فروردین است.

بیوگرافی افرا در سریال خواهران و برادران من

در مورد رنگ موی اجم سنا بایر ، او موهای قهوه ای دارد. و رنگ چشم بازیگر زن ترکیه ای از طرفی قهوه ای روشن است.

اینستاگرام

بازیگر زیبای ترکیه ای واقعا کاربر فعال شبکه های اجتماعی نیست. بایر بازیگر ترکیه ای بیش از 273 هزار دنبال کننده در اینستاگرام و 66 پست در حال حاضر دارد. در مورد حساب توییتر خود، Ecem Sena Bayır با 195 توییت، 9.825 هزار دنبال کننده دارد. با این حال، بازیگر ترکیه ای اجم سنا صفحات زیادی در اینستاگرام و توییتر دارد.

بیوگرافی افرا در سریال خواهران و برادران من

در زیر می توانید اکانت های رسمی این بازیگر مشهور ترکیه ای را در شبکه های اجتماعی مشاهده کنید:

  • instagram.com/ecemsbayir
  • twitter.com/ecemsbayir

بنابراین، آیا محتوا را دوست داشتید؟ اگر این کار را می کنید، لطفا ما را از طریق حساب های رسانه های اجتماعی ما دنبال کنید. و فراموش نکنید که ما را با نظرات ارزشمند خود تغذیه کنید! پس بیایید در نظرات با هم آشنا شویم…

سریال ها و فیلم ها

  • خواهران و برادران من (افرا یلدیز، سریال تلویزیونی ۲۰۲۲)
  • Destan (Günseli Hatun، سریال تلویزیونی ۲۰۲۱-۲۰۲۲)
  • جنبش های بسیار زیبای نسل دوم (Ecem، سریال های تلویزیونی ۲۰۱۹-۲۰۲۱)
  • آثار سازماندهی شده: مارپیچ کپور (دختری در محل Alocular، فیلم بلند ۲۰۱۹)
5/5 - (4 امتیاز)
مطالب مرتبط
1 دیدگاه
  1. هلیا می‌گوید

    من عاشق اجم سنا بایر یا همون افرا در سریال خواهران و برادران هستم

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.