بهترین مدل موی گرگی دخترانه و پسرانه 2023

در بهترین مدل موی گرگی دخترانه و پسرانه 2023 شما همراهان عزیز سایت عکس نوشته می توانید متفاوت ترین مدل از مدل موی گرگی را با توضیحات مشاهده کنید

بهترین مدل موی گرگی دخترانه و پسرانه 2023

مدل موی گرگ ترکیبی از دو مدل موی رایج و پرطرفدار در حال حاضر است – کفال و شاگ . مدل موی گرگ که ظاهراً در کره جنوبی پیدایش یافته است، دارای لایه‌های درشت و پشمالو در بالا و انتهای مواج و مواج در پشت است

آیا به اندازه کافی مشتاق هستید که این مدل مو را امتحان کنید؟ برای دریافت ایده از بهترین نمونه های برش گرگ تا به امروز ما را در رسانه عکس نوشته دنبال کنید..

 

1. برش لایه بلند گرگی

ما عاشق این استایل با لایه های سنگین بلند هستیم که با رنگ موی روشن و شاداب بنفش، روند مدل موی گرگ را دو چندان می کند. با یک برس گرد به آن حالت دهید و از مقداری کرم بافت‌دهنده استفاده کنید تا ظاهر مدل موی نامرتب گرگ را داشته باشید.

بهترین مدل موی گرگی دخترانه و پسرانه 2023

2. برش گرگی مواج بلند

این نسخه ظریف از برش گرگ برای موهای ضخیم و درشت و به طور طبیعی موج دار است. با داشتن حجم و بافت فراوان، نگهداری از آن فقط با پاشیدن اسپری نمک دریایی یا سرم تقویت کننده فر آسان است.

بهترین مدل موی گرگی دخترانه و پسرانه 2023

3. برش گرگی برای موهای متوسط

ترکیبی از لبه‌های سنگین، روی هم چیده شده و انتهای کفال‌مانند با لایه‌های سنگین، بهترین گزینه برای موهای صاف و ضخیم‌تر است. بر بافت این برش با رنگ تأکید کنید: هایلایت های روشن و تکه تکه به مدل موهای شما بعد و حرکت می بخشد.

بهترین مدل موی گرگی دخترانه و پسرانه 2023

4. کوتاهی موی گرگی حجیم با لایه های Wispy

اگرچه برش گرگ به طور کلی برای هر نوع مویی مناسب است، اما روی موهای ضخیم بهتر به نظر می رسد . با لایه‌های بریده‌نشده کوتاه در تاج، انتهای نازک‌تر ممکن است در موهای نازک صاف و فاقد حجم به نظر برسد.

بهترین مدل موی گرگی دخترانه و پسرانه 2023

5. برش مد روز تا شانه گرگی

از شنیدن این موضوع خوشحال خواهید شد که مدل موی گرگی کاملاً همه کاره است، بنابراین می توانید بدون در نظر گرفتن فرم صورت و نوع موی خود، این روند را امتحان کنید. این گزینه بسیار زیبا به نظر می رسد، اما اگر یک بافت کمی درهم و برهم در بالا و لایه های بلندتر با انتهای ناهموار اضافه کنید، می توانید آن را پیچیده تر کنید.

بهترین مدل موی گرگی دخترانه و پسرانه 2023

6. برش گرگی قد وسط با لایه های بریده

در اینجا یکی دیگر از ایده های برش کرک شده ما است که مناسب خانم هایی با انواع مو است. با این حال، در این نسخه خلاقانه از مدل موی گرگ، چتری ها تقریباً چشم ها را می پوشانند و نیمی از صورت را پنهان می کنند که می تواند برای صورت های بلند کار کند، اما برای صورت های گرد نه.

بهترین مدل موی گرگی دخترانه و پسرانه 2023

7. برش شیک گرگی پشمالو برای موهای کوتاه

آماده اید تا مدل موی معمولی خود را آزمایش کنید؟ در مورد تغییر مدل موی کلاسیک خود به یک مدل موی تند و تند، دقیقاً مانند این مدل موی زیبای گرگ، چطور است؟ بافتی خیره کننده، این برش شنل کوتاه قطعا به شما کمک می کند تا تاثیرگذاری داشته باشید!

بهترین رژگونه چه خصوصیاتی دارد؟ [18 مدل بهترین رژگونه]

بهترین مدل موی گرگی دخترانه و پسرانه 2023

8. بلوند گرم Pixie Wolf Cut

با این مدل موی حجیم گرگ پیکسی، یال ضخیم حجیم خود را به یک قاب ظریف زیبا برای صورت خود تبدیل کنید. همچنین، رنگ موهای روشن یا هایلایت را انتخاب کنید تا حالتی مطبوع به موهای کوتاه و تازه خود بدهید.

بهترین مدل موی گرگی دخترانه و پسرانه 2023

9. برش لایه لایه گرگی با چتری

آیا چیزی زنانه و در عین حال کمی جسورانه می خواهید؟ سپس این مدل موی گرگی ممکن است برای شما عالی باشد، به خصوص اگر موهای شما فاقد حرکت باشد. برای تکرار این سبک بی دردسر و ایجاد حیات در لایه های متلاطم خود، یک اسپری بافت دهنده بمالید.

بهترین مدل موی گرگی دخترانه و پسرانه 2023

10. مدل موی ناز شگ برای موهای صاف

اگر موهای شما در بالا خوب و در قسمت پایین حجیم است، به یک مدل مو با اندام زیاد روی تاج و بافت بدون وزن در انتهای آن نیاز دارید، به عنوان مثال، این مدل گرگی. استایل پشمالو خود را با تکه‌های درشت و حاشیه‌های کوچک نازک برای ظاهری تمام‌شده چاشنی کنید.

بهترین مدل موی گرگی دخترانه و پسرانه 2023

11. مدل موی کلاسیک گرگی

تصور برش گرگ پشمالو بدون چتری غیرممکن است، و اگر یک حاشیه ضخیم چنین ظاهری بی دردسر ایجاد کند، چرا باید این کار را انجام دهید؟ آن را با لایه های مواج نرم جفت کنید تا حجم و بافتی به این خیره کننده ایجاد کنید!

بهترین مدل موی گرگی دخترانه و پسرانه 2023

12. سبک لایه ای بلوند خاکستری برای قفل های متوسط

برای اینکه موهایتان ضخیم‌تر شود، لازم نیست به سراغ مدل‌های کلاسیک برش گرگی بروید، زیرا لایه‌های برآمده بلندتر و چتری‌های پرده نیز در این راستا مؤثر هستند. اگر می خواهید بافت و ابعاد بیشتری به رنگ موی خود بدهید، رنگ بلوند خاکستری را انتخاب کنید که به خوبی با ریشه های سایه هماهنگ است.

بهترین مدل موی گرگی دخترانه و پسرانه 2023

13. کفال مدرن قابل توجه برای موهای قهوه ای

ترند برش گرگ هزاران مدگرا را در سراسر جهان جذب کرده است، بنابراین اگر آماده هستید این سبک را امتحان کنید، این عکس را به عنوان الهام بگیرید! یک روکش زیبا به این مدل مو ظاهری مطبوع و غیرمعمول به همراه یک حس جذاب دخترانه برای صاحبش می بخشد.

بهترین مدل موی گرگی دخترانه و پسرانه 2023

14. شگ بلوند تند با چتری های پرده

این گزینه جایگاه ویژه ای را در بین بقیه ایده های مدل موی برش گرگ اشغال می کند، زیرا بسیار همه کاره است. این مدل موی چندلایه مد روز را با سایه بلوند پلاتین روشن و چتری های پرده ای ست کنید تا بر زیبایی صورت خود تأکید کنید و توجه را به چشم های مغناطیسی خود جلب کنید.

15. برش کوتاه گرگی با چتری های رنگی زنده

باب دیگر گزینه ای نیست، بنابراین با این برش گرگ پشمالو به قفل های خود شکلی جدید و مدرن بدهید. از آرایشگر موهایتان بخواهید چند لهجه رنگی برای قاب چهره شما ارائه دهد و برای فصل جدید تابستان آماده هستید.

16. مدل موی گرگی کفال با چتری های پشمالو

با این برش کاملا جسورانه به موهای نازک خود کمی روحیه دهید. ایده‌آل برای موهای موج‌دار طبیعی یا کسانی که پرم دارند، حجم و بافت زیادی به شما می‌دهد. از مقداری موس یا اسپری بافت دهنده استفاده کنید و موهای خود را با استفاده از دیفیوزر خشک کنید.

15مدل مو پسرانه اسپرت 2023

17. برش گرگی فرفری

این کوتاهی موی مجعد گرگ همه چیز است. ما ترکیبی از بالا تنه و حجیم و انتهای سبک بافت را دوست داریم. این مدل موی شیک و در عین حال بی دردسر برای فرهای شما عالی است.

18. مدل موی گرگی بلوند بافت

برای رسیدن به این مدل موی گرگ نامرتب و ژولیده، توصیه می کنیم از مقداری موس یا اسپری حجم دهنده استفاده کنید و موهای خود را با سشوار به سمت پایین خشک کنید. از مقداری پودر ریشه برای تاکید بر بافت طبیعی خود استفاده کنید.

19. برش گرگی مخروطی با رنگ های متضاد

لایه‌های کوتاه‌تر در بالا و انتهای مواج مخروطی با ترکیب متضاد رنگ موی نقره‌ای و مشکی بسیار زیبا به نظر می‌رسند. اگر موهای صافی دارید، با انبر یا اتوی صاف موهایتان را کمی حرکت دهید.


20. مدل موی گرگی حجیم با زنجبیل روشن

این برش گرگی که دارای لایه‌های ضخیم و ناهموار و چتری‌های پرده سنگین است، بیشتر از برش شگ و کمتر از کفال می‌گیرد. همراه با رنگ موی نارنجی سوخته روشن، کاملاً به نظر می رسد.

 

[faq-schema id=”31067″]

مدل موی گرگی

امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.