بهترین مدل بافت مو دخترانه 1402

در بهترین مدل بافت مو دخترانه 1402 شما همراهان عزیز می توانید سری جدید از مدل موهای دخترانه با بافت های خاص دخترانه مدرن و جدید برای سال 1402

مدل بافت مو دخترانه

مدل بافت مو دخترانه می توانند صاف، موج دار، مجعد یا قلاب دار باشند . طبق یک مقاله 1402 ، مو از دو ساختار تشکیل شده است: خود تار مو یا ساقه مو و فولیکول مو. ساقه مو از لایه های مختلفی شامل قشر، سلول های اطراف و در موهای ضخیم تر، مدولای مرکزی تشکیل شده است.

بهترین مدل بافت مو دخترانه 1402

یک مشاهدات کلی در آزمایش‌ها این بود که موهای صاف جوان‌تر، سالم‌تر و جذاب‌تر از موهای موج‌دار و سایه‌های تیره‌تر (مسی متوسط ​​و قهوه‌ای) مثبت‌تر از موهای بلوند تلقی می‌شدند.

بافتن مو‌ها برای خانم‌ها از قدیم ایام یک روش برای آرایش مو‌ها به حساب می‌آید. مدل بافت مو از گذشته تاکنون با تنوع بالایی همراه بوده است. قطعاً همه ما بافت سه تایی ساده را روی سر مادربزرگ‌ها و مادر‌های خودمان دیده‌ایم. اما امروزه به قدری تنوع در مدل‌های بافت زیاد شده است که شما می‌توانید هر روز یک مدل خاص را روی مو‌های خود پیاده کنید.

انواع مدل بافت مو

بهترین مدل بافت مو دخترانه 1402

در بین مباحث آرایشگری مدل بافت مو یکی از جذاب‌ترین و جدیدترین مباحثی است که این روز‌ها با استقبال بالایی همراه است. هر ساله یک سری مدل جدید به کلکسیون مدل‌های بافت مو اضافه می‌شود. اما همیشه باید توجه داشته باشید که هر بافتی قابل اجرا روی مو‌های مختلف نیست و حتماً شما باید به اندازه مو، رنگ و جنس مو دقت کنید.

مدل بافت مو آبشاری

بهترین مدل بافت مو دخترانه 1402

وقتی اسم مدل بافت مو را می‌شنوید قطعاً یاد سبک های ساده می‌افتید اما اگر کمی از مدل‌های ساده کنار بگیرید خواهید دید که این هنر بسیار گسترده است و شما می‌توانید به زیبایی مو‌های خود را با جدیدترین سبک‌ها بافت ببافید.

اگر مو‌های بلندی دارید حتماً مدل بافت آبشاری را انجام دهید و از زیبایی آن لذت ببرید. در این مدل هر بار تکه جدیدی از مو را به بافت اضافه می‌کنید و انتهای رشته موی قبلی را در قسمت زیرین ر‌ها کنید. این بافت به خوبی روی مو‌های صاف و لخت و رنگ شده دیده می‌شود.

مدل زیبای بافت مو ساده

بهترین مدل بافت مو دخترانه 1402

اکثر خانم‌ها مدل بافت مو ساده را چندین بار در زندگی امتحان کرده‌اند. فرقی نمی‌کند اندازه‌ی مو‌های شما چقدر است چون به راحتی می‌توانید برای یک روز کاری شلوغ یا برای یک دورهمی دوستانه مو‌های خود را به روش ساده ببافید. این بافت با انواع چهره‌ها متناسب است و از نظم و زیبایی خاصی برخوردار است. این بافت را شما می‌توانید پشت سر یا در کناره‌ها انجام دهید و نیازی نیست از کسی برای این کار کمک بگیرید.

بافت مو مدل آفریقایی یا بافت مدل چهل گیس

بهترین مدل بافت مو دخترانه 1402

اگر کمی به تاریخچه انواع مدل بافت مو نگاهی بیندازیم خواهیم دید که سرآغاز بافت از آفریقا بوده است. بافت افریقایی که به بافت چهل گیس هم شهرت دارد در بین بیشتر دختران جوان محبوب است. برای انجام این بافت لازم است که مو‌های بلندی داشته باشید. این نوع بافت از بافتن دسته‌های نازک به دست می‌آید اگر مو‌های حجیم و وزی دارید بافت افریقایی روی سر شما جلوه زیبایی دارد. برای راحتی کار می‌توانید از یک مرطوب‌کننده مناسب مو یا یک روغن مو استفاده کنید تا انجام بافت برای شما راحت‌تر باشد.

مدل جعبه‌ای شیک و متفاوت

بهترین مدل بافت مو دخترانه 1402

امروزه مدل بافت مو با استقبال نسل جوان همراه است. مدل جعبه‌ای جزء محدود مدل‌هایی است که هیچ گاه از صنعت مد و زیبایی خارج نمی‌شود. چیزی که باعث تمایز این مدل شده است تقسیم‌بندی متفاوت این مدل و استفاده از نخ‌های بخصوص در روند بافت است. نخ‌ها در ابتدای بافت استفاده می‌شوند و جلوه‌ای زیبا و متفاوت به مو‌ها می‌دهند.

65 مدل موی با شکوه قدیمی برای مردان که هنوز هم وجود دارند

مدل تیغ ماهی

بهترین مدل بافت مو دخترانه 1402

اگر می‌خواهید مدل بافت مو تنها برای یک یا چند روز روی صورت شما باقی بماند بافت تیغ ماهی انتخابی‌ایده‌آل و زیبا است. این بافت موقتی را می‌توانید روی سر به صورت اریب اجرا کنید. در هر قسمت از سر می‌توان بافت تیغه ماهی را انجام دهید. فرق سر، جلوی مو تا پایین و کناره‌های سر برای انتخاب بافت تیغه ماهی رواج بیشتری دارد. شما می‌توانید پشت و جلو مو‌ها را با این بافت به زیبایی نظم دهید.

مدل تزیینی یونیتل

بهترین مدل بافت مو دخترانه 1402

اگر بخواهید در مراسم و مهمانی مدل بافت موی متفاوتی داشته باشید و در مجالس و مهمانی‌ها به زیبایی بدرخشید توصیه می‌شودسبک یونیتل را انتخاب کنید. این سبک بیشتر جنبه تزیینی دارد. تقسیم‌بندی منحصر به فرد مو‌ها و شروع بافت از کف سر باعث تمایز این مدل شده است. برای شرکت در مراسم‌ها و جشن‌های مهم می‌توانید این بافت زیبا را روی مو‌های سر خود پیاده کنید. نکته‌ای که در مورد این مدل وجود دارد نگهداری سخت آن است.

پیچیده‌ترین بافت موی زیبا

سبک هاوک از لحاظ پیچیدگی و سختی در رده بالایی قرار دارد. بیشتر افراد بافنده با چندین بار تکرار و تمرین مکرر در این کار خبره می‌شوند. بافنده با تلاش و تمرین می‌تواند با ترکیب چند بافت ساده کنار هم، به یک بافت خاص، زیبا و آراسته دست پیدا کند. با توجه به اینکه تقسیم‌بندی این بافت کمی متغیر است پس نتیجه آن هم خاص و منحصر به فرد است.

مدل زیبای قدیسه

بهترین مدل بافت مو دخترانه 1402

مدل قدیسه یکی از زیباترین بافت‌های آفریقایی است و از لحاظ ظاهری شبیه به بافت چهل گیس افریقایی است. در این بافت ابتدا تکه‌ای از مو‌ها جدا می‌شود. سپس مو‌ها را مانند بافت ساده به سه قسمت تقسیم می‌کنند و شروع به بافت کنند. این بافت کاملاً به کف سر می‌چسبد و به صورت ریز و سفت بافته می‌شود. در ساختار این بافت از انواع مهره‌ها استفاده می‌شود و همین دلیل باعث شده تا قدیسه‌ها و بزرگان از این مدل بیشتر استفاده کنند و نام بافت قدیسه هم برازنده‌ی این مدل زیبا باشد.

بافت موی شیک و کاربردی فرانسوی

بهترین مدل بافت مو دخترانه 1402

اگر می‌خواهید یک مدل بافت مو را برای انواع مهمانی‌ها و مجالس روی سر خود داشته باشید قطعاً گزینه پیش رو بافت فرانسویی است. این بافت شیک و به روز است و همانند یک مدل هنری نزدیک پیشانی شروع می‌شود. اگر نمی‌خواهید مو‌های جلو سر بهم ریخته باشد با این مدل ان‌ها را آراسته کنید. بافت فرانسویی به صورت تکی و دوتایی بافته می‌شود و در بین تمامی گرو‌های سنی محبوب و رایج است.

مدل مو پسرانه و مردانه برای عروسی خوشتیپ

بافت موی آفریقایی تریبال یا قبیله‌ای

در بین مدل بافت مو آفریقایی، بافت تریبال یک شکل واحد و مشخص ندارد. این بافت به صورت جداگانه و خلاقانه در هر قبیله بافته می‌شد. امروزه هم این بافت با چند تغییر هنوز هم رایج است.

مدل بافت مو خطی

بهترین مدل بافت مو دخترانه 1402

چیزی که امروزه بر روی سر بیشتر دختران جوان و نوجوان می‌بینید مدل بافت مو خطی است. این بافت معمولاً در جلوی سر و به صورت محکم و کشیده بافته می‌شود و پوست سر دیده می‌شود. ترند شدن این مدل باعث شده تا بیشتر افراد بتوانند خودشان به تنهایی این مدل را یاد بگیرند و ان را روی مو‌های خود اجرا کنند.

مدل زیبای بافت مکزیکی

بهترین مدل بافت مو دخترانه 1402

مدل مکزیکی به این صورت است که مو‌ها به دسته‌های ریز تقسیم‌بندی می‌شود و هر دسته بافته می‌شود. بافت‌های ریز در کل سر ر‌ها می‌شود. اگر صورت گرد و بزرگی دارید می‌توانید این مدل زیبا را امتحان کنید. شما می‌توانید از اکسسوری‌های مختلف از قبیل گل، مهره، کش رنگی و… برای تزئین بافت استفاده کنید.

سلول های کوتیکول به لنگر انداختن مو در فولیکول کمک می کنند و از لایه میانی سلول ها به نام قشر محافظت می کنند. قشر قسمت عمده مو را تشکیل می دهد و حاوی کراتینوسیت ها و ملانوسیت ها است . بالاتر از فولیکول، کراتینوسیت ها کراتینه می شوند. یعنی ساخت کراتینه را تمام می کنند و بعد می میرند

5/5 - (2 امتیاز)
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.