15 مدل بهترین مانتوهای برند السانا

برند السانا از دهه هفتاد شروع به تولید پوشاک زنانه به‌ویژه مانتو، پالتو و بارانی کرده است. این برند ایرانی همواره سعی می‌کند زیبایی و راحتی را در کنار کیفیت بالا مدنظر داشته باشد تا بتواند مشتریهای سخت‌پسند خودش را راضی کند.

محصولات برند السانا در تهران تولید می‌شوند؛ اما قابلیت ارسال به سراسر کشور را دارند. تمامی محصولات دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا هستند که نشان‌دهنده اهمیت رضایت مشتری برای مدیران این برند است.

اکثر طرحهای مانتو السانا متناسب با نیازهای روز بانوان ایرانی و در سایزها و رنگهای متنوعی تولید می‌شوند. اگر از مدلی خوشتان بیاید، احتمالا می‌توانید چند رنگ مختلف از آن را در میان محصولات السانا پیدا کنید و باتوجه به سلیقه خودتان، هرکدام را که دوست داشتید انتخاب کنید.

 

اهمیت مانتو در جذابیت استایل شما

قبل از اینکه 15 مدل بهترین مانتوهای برند السانا را معرفی کنیم، ببینیم طرح و مدل مانتو چقدر در استایل شما تاثیرگذار و مهم است.

مانتو پوششی است که با توجه به تغییر فصل و همچنین تغییر مد و ترند، جلوه متفاوتی به تیپ شما می‌دهد. شما اغلب هم در دانشگاه و محل کار و هم در مهمانی و گردش از این لباس استفاده می‌کنید.

ممکن است با توجه به فصل، گاهی بارانی، پالتو یا پانچو بپوشید. گاهی مانتوهای کوتاه، مدل کتی و حتی تونیک ترند می‌شوند؛ گاهی هم از مانتوهای بلند استقبال می‌شود. قد مانتو در یک سال کوتاه و در سال بعد بلند است.

به‌جز تاثیر مد و فصل، اندام شما هم نقش تعیین‌کننده‌ای در خرید مانتو دارد. بعضی از مدلهای پر از چین و پلیسه و طرح در قسمت بالاتنه اغلب برای افراد لاغراندام مناسب هستند. درحالیکه افرادی با اندام پر شاید ترجیح بدهند از طرحهای ساده یا با برشهای عمودی و طرحهایی با راه‌راه عمود استفاده کنند.

درهرحال هنگام خرید مانتو به غیر از سلیقه و طرح دلخواهتان، حتما به این مساله هم توجه کنید که مدل انتخاب شما با اندامتان هم متناسب است یا نه.

ممکن است شما جزو کسانی باشید که اغلب از رنگهای خنثی، بدون ریسک یا مشکی استفاده می‌کنید. پیشنهاد می‌کنیم رنگهای دیگر را هم امتحان کنید. پوشیدن رنگهای خاص نیاز به جسارت دارد؛ اما ظاهر جذاب و متفاوتی به شما می‌بخشد.

 

معرفی ۱۵ مدل بهترین مانتوهای برند السانا

همان‌طور که گفتیم، تنوع محصولات مانتوی السانا زیاد است؛ اما اینجا سعی می‌کنیم ۱۵ مدل بهترین مانتوهای برند السانا را که بین مشتریان پرطرفدار بوده‌اند، به شما معرفی کنیم.

 

1. مانتو زنانه السانا مدل ماهسین

مانتو زنانه السانا مدل ماهسین کد ۱۲۷۸۳۵

این مانتوی زیبا با جنس نخی برای فصل تابستان مناسب است. طرح ساده و رنگ روشن آن باعث می‌شود ست کردن مانتو با شال و کیف متناسب راحت باشد. برای اینکه سادگی طرح کمی متعادل شود، طراح از گلدوزیهای زیبایی در قسمت جلو مانتو استفاده کرده است. همچنین آستین مانتو طرحدار است و جلوه جذابی به آن داده است. این مانتو در سایزهای مختلف تولید شده است و برای استفاده روزمره بسیار راحت و مناسب است. مانتو مدل ماهسین، یقه گردی دارد و با قزن بسته می‌شود.

مشاهده قیمت و تصاویر مانتو

 

2. مانتو زنانه السانا مدل هیمو

مانتو زنانه السانا مدل هیمو کد ۱۲۷۴۱۷

این مانتو با پارچه مازراتی دوخته شده است و طرح ساده و درعین‌حال شیکی دارد. اگر علاقه به مدلهای کلاسیک دارید، این مانتو با یقه انگلیسی و چهار دکمه جلوی می‌تواند توجه شما را به خودش جلب کند. مانتو مدل هیمو در چند رنگ و سایز مختلف دوخته شده است و می‌توانید با توجه به سلیقه و اندازه‌تان، انتخاب مناسبی داشته باشید.

مشاهده قیمت و تصاویر مانتو

 

3. مانتو کتی زنانه السا مدل شاهان

مانتو کتی زنانه السا مدل شاهان کد ۷۹۷۴۷

مانتو مدل شاهان یک طرح ساده و راحت دارد. اندازه قد مانتو زیر باسن است و برای کاربرد روزانه مناسب است. این مانتو از پارچه کرپ مازراتی تهیه شده است و آستین سه‌ربع دارد که سرآستینهای آن پاگون‌دار است. جیبهای مانتو نمای فیلتاب  دارد. برای اینکه مانتو قوام و ایستادگی بهتری داشته باشد، دارای آستر است و در قسمت جلو هم با قزن بسته می‌شود.

مشاهده قیمت و تصاویر مانتو

 

4. مانتو زنانه السانا مدل پانیدا

مانتو زنانه السانا مدل پانیدا کد ۱۲۶۸۰۸

مانتو مدل پانیدا یک مانتو کاملا سبک و خنک و مخصوص تابستان است؛ چون از پارچه لینن تهیه شده است. قد مانتو زیر زانوست و طرح بسیار ساده‌ای دارد. سرتاسر مانتو سوزن‌دوزی شده است و دارای دو جیب و آستینهای پاکتی است. این مانتو با قزن بسته می‌شود و یقه انگلیسی دارد.

مشاهده قیمت و تصاویر مانتو

 

5. مانتو زنانه السانا مدل مهژین

مانتو زنانه السانا مدل مهژین کد ۱۲۶۶۰۱

مدل مهژین یکی دیگر از ۱۵ مدل بهترین مانتوهای برند الساناست. این مدل یک مانتوی ساده با آستین خفاشی و یقه هفت است. جنس پارچه این مانتو کرپ گارسیاست و برای کاربرد روزمره مناسب است. قد این مانتو بلند است و سایز گشادی دارد و اگر می‌خواهید لباس راحتی بپوشید، این مانتو انتخاب خوبی است. برای اینکه طرح مانتو از سادگی کامل دربیاید نواری هم از بالا تا پایین آن دوخته شده است.

بهترین مدل موی باب کوتاه 2023

مشاهده قیمت و تصاویر مانتو

 

6. مانتو زنانه السانا مدل سوژین

مانتو زنانه السانا مدل سوژین کد ۱۲۵۹۲۱

این مانتو در چهاررنگ زیبا و خاص دوخته شده است که می‌تواند سلیقه‌های مختلف را هم راضی کند. قد مانتو تا زیرباسن است و مانتو جلوباز است. جنس مانتو از پارچه لینن و بسیار خنک و مناسب برای فصل گرماست.

سرشانه مانتو زیپ دارد، سرآستین کش است و دو عدد جیب دارد. این مانتوی راحت را می‌توانید برای پوشیدن روزمره خریداری کنید.

مشاهده قیمت و تصاویر مانتو

 

7. تونیک زنانه السانا مدل ۱۲۵۴۳۹

تونیک زنانه السانا مدل ۱۲۵۴۳۹

این تونیک از حریر طرحدار و برای کاربرد روزمره تهیه شده است. قد تونیک تا زیرباسن و یقه آن گرد است. آستین بلندی دارد و بسیار راحت است. تونیک زنانه السانا دارای کمربند و دکمه‌نماست.

مشاهده قیمت و تصاویر مانتو

 

8. مانتو زنانه السانا مدل سادیا

مانتو زنانه السانا مدل سادیا کد ۱۲۶۱۴۷

این مانتوی نخی که یکی دیگر از ۱۵ مدل بهترین مانتوهای برند الساناست، برای فصل تابستان مناسب است. یقه گرد و طرح ساده‌ای دارد. مانتو سادیا بغل چاک‌دار است و همچنین گوشواره‌های بغل آن را برای افراد لاغری که دوست دارند پرتر به‌نظر برسند، مناسب کرده است. این مانتو جلوباز است و مغزی‌دوزی شده است.

مشاهده قیمت و تصاویر مانتو

 

9. مانتو کتی زنانه السانا مدل دلشید

مانتو کتی زنانه السانا مدل دلشید کد ۱۱۹۹۲۷

مانتوی کتی دلشید از جنس کرپ مازراتی است و برای ایستادگی بیشتر در قسمت جلو دارای آستر و لایی است. به‌همین دلیل بسیار خوش‌فرم است.

یقه مانتو امریکایی است و با قزن بسته می‌شود. این مانتو در سایزهای مختلف موجود است. در جلوی کار  دارای چهاردکمه و جیب‌نماست که جذابیت بیشتری به کار بخشیده است.

مشاهده قیمت و تصاویر مانتو

 

10. مانتو زنانه السانا مدل دلبان

مانتو زنانه السانا مدل دلبان کد ۱۲۲۶۰۸

این مانتوی ساده با تن‌خور زیبا برای کاربرد روزمره شما بسیار مناسب است. جنس آن کرپ مازراتی است، جلوباز است و یقه انگلیسی دارد. مانتو دلبان بغل هلالی است و قد آستین آن، بلند است.

مشاهده قیمت و تصاویر مانتو

 

11. مانتو و شلوار زنانه السانا مدل ابریشم

مانتو و شلوار زنانه السانا مدل ابریشم کد ۷۵۰۰۳

این مانتو و شلوار را می‌توانید برای پوشش رسمی و اداری استفاده کنید. طرح ساده آن و اینکه با دکمه بسته می‌شود مانتو و شلوار ابریشم را برای پوشیدن در محیط کارتان مناسب کرده است.  مانتو در جلو و پشت دارای برشهایی است که به همراه یقه انگلیسی، طرح را از سادگی کامل خارج کرده است و باعث زیبایی آن شده است.

مشاهده قیمت و تصاویر مانتو

 

12. بارانی زنانه السانا مدل رابو

بارانی زنانه السانا مدل رابو کد ۱۰۳۵۸۳

اگر قصد دارید برای فصل پاییزتان یک بارانی زیبا و شیک تهیه کنید، این مدل با قد بلند و جنس پلی‌استر می‌تواند گزینه مناسبی برایتان باشد.

مشاهده قیمت و تصاویر بارانی

 

13. ست سه تکه لباس زنانه السانا مدل پانیک

ست سه تکه لباس زنانه السانا مدل پانیک کد ۱۰۳۹۰۳

این طرح زیبا شامل سه تکه مجزاست که در کنار هم ترکیب جذابی را به‌وجود می‌آورند. جنس دامن و وست از پارچه پرشیاست که ایستادگی و زیبایی خاصی دارد. پارچه شومیز کار هم تترون است که بسیار سبک و مناسب این فصل است.

شومیز با دکمه بسته می‌شود و آستین آن مدل‌دار است. دامن این ست، دوتکه و پیله‌دار است و قد بلندی  دارد. این ست را می‌توانید برای استفاده روزانه خریداری کنید.

مشاهده قیمت و تصاویر مانتو

 

14. مانتو زنانه السانا مدل شایسته

مانتو زنانه السانا مدل شایسته کد ۱۰۳۲۲۸

این مانتوی جذاب و زیبا از جنس تنسل است و نواردوزی شده است. مانتو یقه هفت است و آستین آن مدل دار است. قد مانتو تا زیر زانوست و جلوی آن با دکمه مخفی بسته می‌شود. نوارهای عمودی روی کار کمک می‌کنند تا اندامتان کشیده‌تر و لاغرتر دیده شود. به‌دلیل ترکیب رنگ مشکی و طوسی، ست کردن شال و کیف و کفش با این مانتو بسیار راحت است.

مشاهده قیمت و تصاویر مانتو

 

15. مانتو کتی زنانه السانا مدل آشا کد ۱۱۵۰۲۱

مانتو کتی زنانه السانا مدل آشا کد ۱۱۵۰۲۱

این مانتو رنگ‌بندیهای زیبایی دارد و جلوباز است. جنس پارچه آن مازراتی است و دارای دکمه‌نما و جیب‌نما و یقه انگلیسی است. مانتو مدل آشا برای خانمهای خاص‌پسندی است که طرحهای ساده ولی شیک را دوست دارند.

مشاهده قیمت و تصاویر مانتو

 

کلام پایانی درباره 15 مدل بهترین مانتوهای برند السانا

تنوع رنگ در برند السانا قابل‌توجه است. اگر از مدلی خوشتان آمد، رنگهای مختلف آن را هم ببینید. بعضی از طرحها با رنگ خاصی جلوه بیشتری دارند. بعضی از مدلها در رنگهای روشن‌تر خودشان را به‌خوبی نشان می‌دهند. اما فراموش نکنید علاقه شما به مانتویی که می خرید و راحتی شما هنگام پوشیدن آن باید در اولویت باشد.

مدل لباس مجلسی بارداری شیک و خفن

برند السانا براساس تغییر فصل، انواع مانتو، پالتو، بارانی، تونیک و پانچو در سایزهای مختلف تولید می‌کند که سعی کردیم ۱۵ مدل بهترین مانتوهای برند السانا را به شما نشان دهیم. همچنین ست‌های مانتو و شلوار اداری در طرحهای ساده و کلاسیک و با کیفیت مناسب ارائه می‌کند که می‌توانید برای پوشیدن در محیط کار و دانشگاهتان آنها را خریداری کنید.

خرید از برند ایرانی هم به اشتغال و کارآفرینی جوانان کشور کمک می‌کند و هم می‌توانید پوشاکی با قیمت مناسب‌تر از کالاهای خارجی را خریداری کنید.

5/5 - (4 امتیاز)
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.