10 برند محبوب کفش زنانه در ایران و جهان

کفش شما یکی از بخشهای مهم استایل و پوشش شماست که باید با سایر بخشهای آن متناسب باشد. همچنین براساس موقعیتی که می‌خواهید آن کفش را بپوشید، باید از مدل و طرح مناسبی استفاده کنید. کفشها نشان‌دهنده سلیقه و شخصیت شما هم هستند؛ بعلاوه راحت بودن پاها در کفش، نکته بهداشتی مهمی است که هنگام خرید کفش باید به آن توجه کنید. در این مقاله 10 برند محبوب کفش زنانه را با هم بررسی می‌کنیم تا با آنها بیشتر آشنا شوید.

 

چرا کفشهای برند در دنیا محبوب و پرطرفدارند؟

برندها درآمد و شهرت خودشان را مدیون اعتبارشان در جامعه هستند. به‌همین دلیل برای حفظ این اعتبار، مدام تلاش می‌کنند تا کیفیت محصولاتشان را درحد بالایی نگه دارند. همچنین برای عقب نماندن از بازار فروش و تامین سلیقه و رضایت مشتریان، بهترین طراحان را استخدام می‌کنند و مدام به طرحهای جدید فکر می‌کنند.

همچنین به‌علت خاص بودن کفشهای برند و تولید آنها با مرغوب‌ترین مواد اولیه، این کفشها اغلب گران‌قیمت هستند و هرکسی توانایی خرید محصولات اصل را ندارد. درنتیجه استفاده از آنها نشانه طبقه اجتماعی بالای فرد و شیک بودن اوست.

برخی از برندها تمرکز بیشتری روی محصولات موردنیاز خانمها دارند؛ اما برخی دیگر هم برای خانمها و هم آقایان، کیف و کفش و اکسسوری تولید می‌کنند.

 

۱. گوچی (Gucci)

کفش زنانه گوچی

برند گوچی یکی از معروفترین و محبوب‌ترین برندهای کیف و کفش در جهان است. محصولات گوچی ترکیبی از کیفیت بالا و طراحیهای متنوع است. اگر از این برند ایتالیایی خرید کنید، می‌توانید کیف و کفشتان را ست کنید. این برند به سلائق مختلف هم توجه می‌کند؛ به‌همین دلیل انواع کفشهای مجلسی و پاشنه‌بلند، کفشهای تخت، بوت و صندل را می‌توانید در میان محصولات گوچی ببینید. قیمت بالای محصولات این برند باعث شده است، گوچی تبدیل به برند محبوب افراد ثروتمند جامعه شود. البته مدلهای فیک این برند هم با قیمت پایین‌تر در بازار موجود است و کسانی که نمی‌توانند از محصولات اصل استفاده کنند، اجناس فیک را خریداری می‌کنند.

 

2. والتر استیگر

کفش زنانه استیگر

این برند که یکی از ۱۰ برند محبوب کفش زنانه در دنیاست، برای خانمها کفشهای باکیفیت و زیبایی خلق می‌کند. وجود تنوع در طرح و رنگ و همچنین خلاقیت در طراحیها از دلایل مهم تمایل مصرف‌کنندگان به خرید این برند لوکس و لاکچری است. والتر استیگر اغلب طراحیهای کلاسیک را روانه بازار می‌کند؛ اما از طرحهای دیگر نیز غافل نشده است.

 

3. الکساندر مک‌کوئین Alexander Mcqueen

کفش زنانه الکساندر مک‌کوئین

این برند هم با تولید انواع کفشها از اسپورت تا مجلسی پاشنه‌بلند با طراحیهای متفاوت و خاص، نام خودش را در زمره ۱۰ برند محبوب کفش زنانه قرار داده است. ویژگی کفشهای الکساندر مک‌کوئین این است که بسیار راحت است و اگر ساعتهای طولانی آنها را بپوشید، احساس خستگی نمی‌کنید. این حس راحتی به‌دلیل طراحی اصولی کفشها و همچنین زیره‌های متفاوت کفشهای این برند است. باوجود این شاید قیمت بالای محصولات این برند، باعث شود اقشار متوسط جامعه نتوانند از کفشهای باکیفیت آن استفاده کنند.

 

4. برلوتی Berluti

کفش زنانه برلوتی

محصولات این برند ایتالیایی منحصر به کفشهای زنانه نیست. برلوتی اول با دوخت پوشاک شروع به کار کرد. سپس به سراغ اکسسوریها و محصولات دیگری مثل کمربند، کیف پول و کفش رفت. این برند هم کفش مردانه و هم زنانه دارد و محصولات آن دست‌دوز و بسیار لاکچری هستند.

 

5. بریان آتوود Brian Atwood

کفش زنانه بریان آتوود

این برند ایتالیایی محصولات خود را با مواد اولیه بسیار مرغوب تولید می‌کند؛ به‌همین دلیل کفشهای این برند، گران‌قیمت و شیک هستند. محصولات بریان آتوود در تعداد محدود تولید می‌شود تا دراختیار افراد خاص‌پسند قرار بگیرد. این کفشها طوری طراحی و دوخته می‌شوند که در کنار لاکچری بودن، کاملا راحت باشند.

 

6. جوزپه زانوتی (Giuseppe Zanotti)

کفش زنانه جوزپه زانوتی

یکی دیگر از ۱۰ برند محبوب کفش زنانه، برند ایتالیایی جوزپه زانوتی است. این برند کفشهای پاشنه بلند خاص و زیبایی را طراحی می‌کند که جلوه‌ای تلاقی فشن با سایر هنرهاست. حتی اگر قصد خرید کفشهای برند جوزپه زانوتی را ندارید، پیشنهاد می‌کنیم دیدن طرحهای زیبای این برند را از دست ندهید.

مدل کیک روز معلم شیک 1402

 

7. Manolo Blahnik

کفش زنانه Manolo Blahnik

این برند هم محصولات لاکچری و شیک خود را با قیمتهای گران به فروش می‌رساند. کفشهای این برند شامل طیف وسیعی از کفشهای تخت تا پاشنه‌بلند است که طراحان سعی کرده‌اند به جز‌ئیات آنها اهمیت زیادی بدهند. اگر به کفشهایی دارای دوختهای تزئینی و سوزن‌دوزی علاقه دارید می‌توانید مدلهای دلخواهتان را در میان محصولات آن پیدا کنید.

 

8. لویی ویتون (Louis Vuitton)

کفش زنانه لویی ویتون

برند لویی ویتون جزو برندهایی است که در طول دهه‌های زیاد فعالیت، کیفیت و دوام محصولاتش همواره عالی بوده است و به‌همین علت مشتریان باوفای زیادی دارد. شاید همین موضوع باعث شده است تعداد زیادی از محصولات فیک این برند هرساله تولید و روانه بازار می‌شوند.

لویی ویتون کارش را با تولید جعبه و چمدانهای مسافرتی آغاز کرد. سپس تولید سایر محصولات مثل اکسسوری، کیف پول، کیف دوشی و کفش را شروع کرد. ستهای کیف و کفش لویی ویتون با مونوگرام خاص LV و پترنهای گل چهارپر و دایره بسیار پرطرفدارند.

محصولات لویی ویتون با استفاده از آخرین تکنولوژی و پرسنل مجرب و با مرغوب‌ترین مواد اولیه تولید می‌شوند. دوام و کیفیت بالایی دارند و هنگام پوشیدن کفشهای این برند احساس خستگی نخواهید کرد.

گستره مشتریان این برند از امریکا و اروپا تا کشورهای شرق آسیا هستند. همچنین برخی از سلبریتیهای هالیوودی از خریداران برند لویی ویتون هستند.

 

9. Jaggar

کفش jagger

این برند هم کفشهای متنوع و هم اکسسوریهای کاربردی زیادی تولید می‌کند و از ترکیب مواد اولیه‌ای مثل چرم و خز و جیر با طراحیهای منحصربفرد خود، جایگاه خاصی در بین مصرف‌کنندگان کفش زنانه برای خودش باز کرده است.

 

10. اسکچرز

کفش اسکچرز

این برند تولید‌کننده خاص کفشهای زنانه نیست و محصولات اسپرت و راحتی تهیه می‌کند؛ اما خانمها برای خرید کفشهای راحتی هنگام پیاده‌روی می‌توانند از این برند خرید کنند.

کفشهای اسکچرز بسیار سبک و انعطاف‌پذیرند و کیفیت زیادی هم دارند؛ همچنین جلوی عرق کردن پا را هم می‌گیرد.

 

 

هنگام خرید از ۱۰ برند محبوب کفش زنانه باید به چه نکاتی توجه کنید؟

  • خرید کفشهای برند هم مثل سایر کفشها مستلزم توجه به نکاتی مثل سایز و کاربرد آنهاست.
  • برخی از کفشها برای پوشیدن در مجالس خاص و به مدت محدود طراحی شده‌اند؛ اگر قصد دارید هر روز کفشها را بپوشید، راحت‌بودن آنها را هم درنظر بگیرید.
  • به ارتفاع پاشنه و جنس کفی کفش هم دقت کنید. اغلب کفشهای برند طوری طراحی می‌شوند که بسیار راحت باشند و پاها را اذیت نکنند. بااین‌حال پاشنه‌های ضخیم و پهن بسیار راحت‌تر از پاشنه‌های تیز هستند.
  • از محصولات پرطرفدار برندها، کفشهای فیک و تقلبی زیادی هم ساخته شده است. محصولات اصل را از نمایندگی برندها خریداری کنید.
  • قیمت بسیار ارزان کفشها می‌تواند نشانه فیک بودن آنها باشد؛ چون برندها محصولاتشان را با قیمت بالایی می‌فروشند.
  • به کیفیت دوخت و بسته‌بندی محصولات اصل هم دقت کنید. دوخت کفشهای اصل توسط کارگران باتجربه و آموزش‌دیده انجام می‌شود. به‌همین دلیل بسیار مرتب و متقارن است. این کفشها با بهترین  متریالها تولید می‌شوند.
  • لوگو یا نام برند روی خود محصول حک یا نوشته می‌شود و به‌راحتی هم پاک نمی‌شود.
  • اگر محصول دارای برچسبی باشد، حتی آن هم بسیار باکیفیت و مرتب دوخته یا چسبانده می‌شود.
  • برندها به‌جز کفشهای مجلسی و پاشنه‌دار، کفشهای اسپرت و تخت هم دارند که برای استفاده طولانی‌مدت مناسب‌ترند. این کفشها با رعایت استانداردهای لازم طراحی و دوخته می‌شوند تا پاها در انها دچار خستگی نشوند و عرق نکنند.

 

نکات پایانی درباره ۱۰ برند محبوب کفش زنانه

محصولات برند، کیفیت و دوام بالایی دارند و به‌همین دلیل هم بسیار محبوب هستند. برخی از کفشها طراحیهای خاص و ویژه‌ای دارند؛ اما بسیاری از آنها بسیار ساده طراحی می‌شوند. دلیل قیمت بالای کفشهای برند، فقط مواد اولیه باکیفیت آنها نیست؛ بلکه خود نام برند باعث بالارفتن ارزش محصول می‌شود. چون شما با خرید آن، درواقع یک اعتبار را خریداری می‌کنید. باوجوداین فراموش نکنید که قرار است این کفش را بپوشید و از آن استفاده کنید؛ پس باید پاهایتان در آنها راحت باشند.

بهترین مدل لباس مجلسی دخترانه برای تالار

از خرید محصولات تقلبی خودداری کنید. این محصولات از مواد بی‌کیفیت تهیه می‌شوند؛ درنتیجه هم زود خراب می‌شوند و هم احتمالا با آنها احساس راحتی نخواهید کرد.

5/5 - (4 امتیاز)
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.