بازیگر نقش مرتضی در آینه بغل

بازیگر نقش مرتضی در آینه بغل که در آن جواد عزتی بازیگر ایرانی ایفای نقش کرده است وی متولد ۲۰ دی سال ۱۳۶۰ در شهر تهران به دنیا آمده و فارغ‌التحصیل تئاتر از هنرستان سوره می باشد.

بازیگر نقش مرتضی در آینه بغل

  • نام :محمدجواد
  • نام خانوادگی :عزتی
  • تاریخ تولد :20 دی 1360 در تهران
  • تحصیلات :فارغ التحصیل تئاتر از هنرستان سوره
  • زمینه فعالیت :بازیگر
  • همسر :مه لقا باقری

شروع فعالیت حرفه ای

جواد عزتی از سال ۱۳۷۵ وارد عرصه بازیگری شده و اولین نقش های خود را در تئاتر بازی کرده است.
اما شروع جلوی دوربینش از سال ۸۱ بوده و که در سریال هایی چون مثل هیچ‌کس، کمربندها را ببندیم، باغ مظفر، سه دونگ، سه دونگ، مرد هزارچهره، چاردیواری، لطفاً دور نزنیم، دست بالای دست، دردسرهای عظیم و قهوه تلخ و ….نقش آفرینی کرده است.

بازیگر نقش مرتضی در آینه بغل

وی با مه لقا باقری از بازیگران معروف سینما و تلویزیون ازدواج کرده و که در دردسرهای عظیم با هم همبازی بودند.

ازدواج

جواد عزتی بازیگر محبوب فیلم های طنز و جدی در سال 1385 با خانم مه لقا باقری بازیگر کشورمان ازدواج کرده است.

بازیگر نقش مرتضی در آینه بغل

آشنایی آنها در دانشگاه سوره و بازی جواد عزتی در پایان نامه مه لقا باقری بوده است. جواد عزتی در تئاتری که مه لقا باقری کارگردانی آن را برعهده داشت حضور داشت و همین همکاری باعث آشنایی بیشتر آنها و ازدواج این زوج محبوب شد.

داستان آینه بغل

فیلم آینه بغل محصول سال ۱۳۹۶ کشور ایران به کارگردانی منوچهر هادی می باشد. فیلم آینه بغل در ژانر کمدی با هنرمندی محمدرضا گلزار , جواد عزتی , یکتا ناصر , نازنین بیاتی , سیامک صفری , مه لقا باقری , غلامرضا نیکخواه , بهاره رهنما می باشد. فیلم آینه بغل روایتگر مرتضی که در گاراژ کار می کند و به مناسبت سالگرد نامزدی اش از گاراژ ماشین گران قیمتی را امانت برمی دارد، در همین حین که نامزد او سوار بر ماشین است ناگهان ماشین شهرداری با آینه بغل ماشین او برخورد و آینه بغل او می شکند و خسارت زیادی به ماشین وارد می شود حالا مرتضی و نامزدش برای عذر خواهی به منزل شاهانه شاهرخ می روند و…

5/5 - (3 امتیاز)
عکس و بیوگرافی دکتر صدیقه اعتماد سعید
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.