بازیگر رنگ خدا محسن رمضانی

در بازیگر رنگ خدا محسن رمضانی می توانید با بازیگر نقش اول رنگ خدا آقای محسن رمضانی بیشتر آشنا شوید همراه با ناگفته هایش.

بازیگر رنگ خدا محسن رمضانی

محسن رمضانی متولد ۲۰ تیر سال۱۳۶۵ روستایی در شیروان، بازیگر می باشد.

در چند فیلم بازی کرده و در هفدهمین دورهٔ جشنوارهٔ فیلم فجر دیپلم افتخار بازیگر نقش اول مرد را برای بازی در فیلم رنگ خدا به کارگردانی مجید مجیدی دریافت کرده است.

بازیگر رنگ خدا محسن رمضانی

سوابق

محسن رمضانی با بازی در فیلم رنگ خدا از نوجوانی وارد عرصه بازیگری شد و در ایفای نقشش بسیار درخشان عمل کرد .
او اولین بازی خود را در نقش محمد بازی کرد که همین درخشش او و خود واقعییش در فیلم باعث شد برای بازی در سریال «چراغ‌های خاموش» به کارگردانی کاظم بلوچی دعوت شود و در کنار اسماعیل شنگله‌، هایده حائری‌ و مهدی سلوکی و سریال نمایش خانگی «ابله» به کارگردانی کمال تبریزی.. ایفای نقش کند.
او همچنین در فیلم «خیابان‌های آرام» کاری از کمال تبریزی و در فیلم ویدئویی «انگشتر» بازی کرده است

شروع فعالیت حرفه ای

در مجتمع نابینایان شهید محبی مشغول تحصیل بودم که یک روز آقای مجیدی آمدند و خواستند برای فیلمشان از بچه‌ها تست بگیرند،‌ به من هم گفتند دوست داری بازی کنی؟ و من با علاقه پاسخ دادم اگر خدا بخواهد و این شانس را داشته باشم‌، بله و در نهایت ایشان از حدود ۵۰۰ نفر تست گرفتند که در نهایت من انتخاب شدم.

بازیگر رنگ خدا محسن رمضانی

اپراتوری

محسن رمضانی در حاضر اپراتور هست و از کاری که می‌کند رضایت دارد. از برنامه‌های تلویزیون اخبار ۲۰:۳۰ را بسیار دوست دار و گوش میکند

عکس و بیوگرافی سید ابوالفضل طباطبایی

درد دل

محسن رمضانی با بیان اینکه علاقه زیادی به گویندگی دارد ، گفت:چرا برخی از کارها را مانند گویندگی به ما نمی سپارند؟ اگر قرار بر خواندن باشد از طریق خط بریل می توانیم این کار را انجام دهیم.
وی افزود:ما توانایی های زیادی داریم خود من یک فیلم کوتاهی با هزینه شخصی خودم ساختم تا به جامعه بگویم ما چه کارهایی می توانیم انجام دهیم. اما متاسفانه از آن ایراد تکنیکی گرفتند و با محتوایش کاری نداشتند.

ازدواج

وی ازدواج کرده و با مادر و همسرش در تهرانسر تهران زندگی یکند و به شغل اپراتوری مشغول است

بازیگر رنگ خدا محسن رمضانی

فیلم ها

• ۱۳۷۶ رنگ خدا مجید مجیدی
• ۱۳۸۰ چراغ‌های خاموش کاظم بلوچی
• ۱۳۸۹ خیابان‌های آرام کمال تبریزی
• سریال ابله ساخته کمال تبریزی
• فیلم انگشتر

 

 

امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.