عکس و بیوگرافی حسام محمودی و همسرش

در عکس و بیوگرافی حسام محمودی و همسرش شما همراهان عزیز می توانید با بازیگر معروف ایرانی حسام محمودی و ناگفته های زندگی و علت فوت در 37 سالگی او را بخوانید.

بیوگرافی حسام محمودی

حسام محمودی متولد اول فروردین ماه سال ۱۳۶۵ در شهر تهران است. وي فارغ التحصيل رشته حقوق قضایی و فوق ليسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربيت مدرس است دانش‌ آموخته رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس است. حسام محمودی از جمله بازیگران جوان و بی حاشیه ای است که حتی در پست های اینستاگرام خود معمولا زبان به تعریف و تمجید هنرمندان و بازیگران باز می کند و فضای مجازی برای فضای انتشار اخبار زندگی خصوصی اش نیست و ظاهرا ترجیح او انتشار فعالیت های هنری اش است.

عکس و بیوگرافی حسام محمودی و همسرش

شروع فعالیت

حسام محمودی بازیگری را در سال 1391 و با بازی در فیلم های خسته نباشید و شب بیرون در سینما آغاز و همچنین بازیگری در تلویزیون را در سال 1393 و با بازی در سریال گاهی پشت سر نگاه کن، شروع کرد.

شهرت

حسام محمودی فرید همان کارگر مبل فروشی در سریال سایه بان است که توانست با بازی در این سریال در میان مخاطبان تلویزیون شناخته شود.

عکس و بیوگرافی حسام محمودی و همسرش
دخترش هانا

حسام محمودی فرید بازیگر نقش هادی در سریال لحظه گرگ و میش است که اگر بار اول عکسی از او را در کنار دیگر بازیگران این سریال ببینید شاید تصویری از بهروز شعیبی به نظرتان بیاید. گریم حسام محمودی فرید در سریال لحظه گرگ و میش شباهت زیادی به بهروز شعیبی دارد.
این بازیگر کشورمان در لحظه گرگ و میش ایفاگر نقش هادی پسر جوان خانواده ای است که شیفته سیما دختر همکلاسی اش شده است.

ازدواج

حسام محمودی متاهل و ازدواج کرده است و یک دختر زیبا به نام هانا دارد

عکس بازیگران سریال مینو

عکس و بیوگرافی حسام محمودی و همسرش

علایق

من هم مثل هنرپیشه‌های حرفه‌ای دنیا هر روز ورزش می‌کنم ،کتاب می‌خوانم تا تسلطم روی صحبت کردن بیشتر شود، حضور ذهن داشته‌ باشم و بتوانم شخصیت‌هایی که بازی می‌کنم را بهتر درک کنم. کوهنوردی و شنا ورزشهای مورد علاقه من است و همیشه آنها را انجام می‌دهم. مانند همه انسانهای دیگر هم زندگی شخصی دارم اما به نمایش گذاشتن آن می‌تواند برایم حاشیه درست کند به همین خاطر هم این کار را نمی‌کنم تا بتوانم روی کار حرفه‌ی‌ام تمرکز کنم.

عکس و بیوگرافی حسام محمودی و همسرش

شباهت با بهروز شعیبی

عده ای از مردم بر این باور هستند که چهره ی حسام محمودی بسیار به بهروز شعیبی (بازیگر) شبیه است. به خصوص پس از انتشار عکس های حسام محمودی در سریال لحظه گرگ و میش بسیاری از منتقدین گریم او را مشابه گریم بهروز شعیبی در سریال تنهایی لیلا دانسته اند. هر چند که برخی دیگر نیز فرم چشم ها و نوع نگاه او را شبیه به مصطفی زمانی، بازیگر نقش حضرت یوسف در سریال حضرت یوسف می دانند.

عکس و بیوگرافی حسام محمودی و همسرش

علت فوت

حسام محمودی در تاریخ 12 اردیبهشت 1402 در سن 37 سالگی براثر ایست قلبی در منزلش درگذشت.

عکس و بیوگرافی حسام محمودی و همسرش

سینمایی

– اگزما (۱۳۹۶)
– سد معبر (۱۳۹۵)
– مرگ ماهی (۱۳۹۳)
– امروز (۱۳۹۲)
– حق سکوت (۱۳۹۲)
– مردن به وقت شهریور (۱۳۹۲)
– شب بیرون (۱۳۹۲)
– خسته نباشید! (۱۳۹۱)

فیلم ها

– دلدار (۱۳۹۷)
– لحظهٔ گرگ و میش (۱۳۹۷)
– سایه‌بان (۱۳۹۶)
– شکوه یک زندگی (۱۳۹۶)
– گاهی به پشت سر نگاه کن (۱۳۹۳)
– زعفرانی (۱۳۹۴)

تصاویر حسام محمودی جدید

عکس و بیوگرافی حسام محمودی و همسرشعکس و بیوگرافی حسام محمودی و همسرش عکس و بیوگرافی حسام محمودی و همسرش

امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.