عکس پروفایل مخصوص روز پاسدار 97

در عکس پروفایل مخصوص روز پاسدار 97 شما کاربران عزیز سایت عکس نوشته می توانید جدیدترین عکس نوشته های پروفایل روز پاسدار را همراه با متن مشاهده کنید و …

عکس پروفایل مخصوص روز پاسدار 97

مشکی ، قهوه ای یا سبز‌‌، فرقی ندارد!
فقط
#چشمــهایت را نبند لطفا…
#چشمــهایت را که میبندی‌‌،
روزگارم سیاه می شود!
چه برسد شعر های سپیدم

عکس پروفایل با معنای روز پاسدار

عکس پروفایل مخصوص روز پاسدار 97
عکس پروفایل مخصوص روز پاسدار 97

روز پاسدار، یادآور عزم غرورآفرین فهمیده­های مکتب واندیشه حسین(ع) است. ” گرامی باد روز پاسدار، باطن پاک چشمه­سار و تمثیل کرامت بهار! سلام بر شما ای عباس­های حادثه که در جاده­های سرخ ایثار و در مسیر ولایت، پاسدار ارزش­های انقلابید! گرامی باد روز پاسدار بر آنان که از جنس شهیدان و هم­پیمان با حسین(ع) و از نسل فصل سرخ استقامتند! ” گرامی باد روز پاسدار، این سروهای سرافراز وادی عشق، این آیه­های پرشکوه رزم و ایثار! پاسدار، دستِ همیشه همراهِ انقلاب است که توانِ رزمی او، برگرفته از نیروهای درونی انسان است. گرامی باد روز پاسدار، بر سربازان اسلام که با پرچمداری آرمان­های اباعبدالله(ع) تفسیرگر راه حسینند. روز پاسدار، این یادگاران سال­های آتش و عشق و ایمان گرامی باد!

عکس نوشته روز پاسدار

 

عکس پروفایل مخصوص روز پاسدار 97
عکس پروفایل مخصوص روز پاسدار 97

 

عکس پروفایل روز پاسدار گرامی باد

عکس پروفایل مخصوص روز پاسدار 97
عکس پروفایل مخصوص روز پاسدار 97

گرامی باد روز پاسدار، این سروهای سرافراز وادی عشق، این آیه­های پرشکوه رزم و ایثار! پاسدار، دستِ همیشه همراهِ انقلاب است که توانِ رزمی او، برگرفته از نیروهای درونی انسان است. گرامی باد روز پاسدار، بر سربازان اسلام که با پرچمداری آرمان­های اباعبدالله(ع) تفسیرگر راه حسینند. روز پاسدار، این یادگاران سال­های آتش و عشق و ایمان گرامی باد!

پاسدار، یعنی روییدن و بالیدن و مردانه مردن در مکتب حسین(ع). ” پاسداران، مضمون سبز شهامت در جاده سرخ شهادتند که تنها با واژه حسین(ع) معنا می­شوند. ” ای پاسداران! از نفس سبز شماست که مرزهای وطن، خط اَمنِ زیستن را به دور نقشه سرخ ایمان ترسیم می­کند. ” روز میلاد حسین(ع)، مجالی است برای پاسداری نام پاسدار، این دلیرمردان روزگار و اسوه­های ایثار. سلام بر شما، مالک­اشترها و ابوذرهای زمان که مصداق حرّیت اباعبدالله­اید! ” پاسدار، اصیل­ترین درخت انقلاب است که ریشه در فلسفه قیام حسین(ع) دارد.

عکس پروفایل تولدت مبارک با متن 97

عکس پروفایل ولادت امام حسین و روز پاسدار مبارک

عکس پروفایل مخصوص روز پاسدار 97
عکس پروفایل مخصوص روز پاسدار 97

عکس پروفایل پاسدار بودن شغل نیست کسوت است

می­توان نمونه­هایی از رادمردی پاسداران را در تاریخ انقلاب اسلامی ایران یافت؛ پاسدارانی که در دفاع از کیان و کشور خود فداکاری کردند و با روحیه شهادت­طلبی، انسجام درونی و خلاقیت نظامی، در صحنه­های مختلف به نبرد پرداختند و با الهام از حضرت سالار شهیدان، اباعبدالله الحسین(ع)، با بذل خون و جان خویش و جانبازی­ها و ایثارگری­ها، نگذاشتند دست سربازان شیطان، به ذره­ای از خاک میهن اسلامی برسد. روز پاسدار را به همه ارجمندان پاسدار، شادباش می­گوییم!

عکس پروفایل روز پاسداران حریم ولایت مبارک

حضرت امام خمینی(ره) در سوم شعبان سال 1399 هـ . ق برابر با هفتم تیرماه 1358 هـ . ش پیامی به مناسبت ولادت امام حسین(ع) فرستادند و در این پیام سوم شعبان را روز پاسدار نامیدند.

بسم­الله الرحمن الرحیم

«روز مبارک سوم شعبان­المعظم را که روز طلیعه پاسدار و پاسداری از مکتب مترقی اسلام است، به عموم هم­میهنان و به خصوص پاسداران انقلاب اسلامی تبریک عرض می­کنم و به حق باید این روز معظم را روز پاسدار بنامیم. روز ولادت باسعادت بزرگ پاسدار قرآن کریم و اسلام عزیز است، پاسداری که هر چه داشت در راه هدف اهدا کرد و اسلام عزیز را از پرتگاه انحراف رژیم طاغوت بنی­امیه نجات داد… اگر فداکاری پاسداران عظیم­الشأن اسلام و شهادت جوانمردانه پاسداران و اصحاب فداکار او نبود اسلام در خفقان رژیم بنی­امیه و رژیم ظالمانه آن وارونه می­شد و زحمات نبی اکرم(ص) و اصحاب فداکارش به هدر می­رفت».

عکس پروفایل روز پاسدار مبارک باد

از تار مویت شعر میسازم
مشکی تر از شب های تنهایی

مقصود و منظورم خودت هستی
معشوقه‌ی دردانه‌ی مایی

امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.