عکس بازیگران سریال بانوی عمارت

در عکس بازیگران سریال بانوی عمارت شما کاربران عزیز سایت عکس نوشته می توانید با بازیگران و خلاصه داستان سریال بانوی عمارت آشنا بشوید و …

عکس بازیگران سریال بانوی عمارت

عکس های بازیگران سریال بانوی عمارت

 

سریال بانوی عمارت یکی از سریال های جدید شبکه سوم سیما است که در 36 قسمت 45 دقیقه ای تهیه شده است. این سریال به نویسندگی احسان جوانمرد نگارش شده است.

 

داستان سریال بانوی عمارت

سریال بانوی عمارت یک ملودرام عاشقانه است که مقطعی از زمان قاجار را روایت می کند و در لایه های زیرین به شرایط اجتماعی و سیاسی آن زمان می‌پردازد. تهران، کاشان و قزوین شهرهایی است که این مجموعه تلویزیونی در آن تصویربرداری شده است.

عکس بازیگران سریال بانوی عمارت
عکس بازیگران سریال بانوی عمارت

زمان پخش سریال بانوی عمارت

با گذشت چند ماه از اتمام تصویربرداری و مراحل فنی سریال «بانوی عمارت» به کارگردانی عزیز الله حمیدنژاد و تهیه کنندگی مجید مولایی این سریال اینروزها در نوبت پخش قرار دارد.

تهیه کننده سریال «بانوی عمارت» در خصوص زمان پخش این سریال گفت: سریال به احتمال زیاد از ۸ آذر ماه از شبکه سوم سیما پخش می شود.

عکس بازیگران سریال بانوی عمارت
عکس بازیگران سریال بانوی عمارت

بازیگران سریال بانوی عمارت

پانته‌آ پناهی‌ها / علیرضا شجاع نوری / اندیشه فولادوند / غزل شاکری / رامتین خداپناهی / سیروس میمنت / حسام منظور / شبنم فرشاد جو / مینا وحید / نیکی نصیریان / مهتاج نجومی / صالح میرزا آقایی / احسان امانی / محمد فیلی / فریدون سورانی / حسن سرچاهی / احمد یاوری / مریم مؤمن / پاوان افسر / مهری آل آقا / صادق ملک / مجید سعیدی / سعید بحرالعلومی

عوامل این مجموعه تلویزیونی عبارتند از:

کارگردان: عزیز الله حمید نژاد،تهیه کننده:مجید مولایی – مدیرتصویربرداری: علیرضا رنجبران – طراح صحنه: داریوش پیرو – طراح لباس: ژاله زکی زاده – طراح گریم :مجید اسکندری – مدیرتولید :آرش خیری – رضا نجفی – نویسنده:احسان جوانمرد – صدابردار: محمد شیوندی – تدوین:حسین غضنفری – رضا کردبچه – موسیقی: فردین خلعتبری – صداگذاری و میکس:آرش اسحاقی – گیسو آزاد روش – عکاس:علی حمید نژاد

عکس و بیوگرافی هنگامه قاضیانی و همسرش

«بانوی عمارت» که عاشقانه ای را در مقطعی از تاریخ قاجار روایت می کند در شهر های تهران، کاشان و قزوین تصویربرداری می شود.
سریال کاملا ملودرام عاشقانه جدی است و مناسبات و روابطش کاملا معقول و جدی پیش می رود و جدی بودن این سریال وجه سرگرم‌کننده آن است. در عین حال مناسبات انسانی، روابط انسان‌ها و حفظ کیان خانواده در آن نمایان است.

عکس بازیگران سریال بانوی عمارت
عکس بازیگران سریال بانوی عمارت

برخی از شخصیت‌های‌ تاریخی در این سریال ما به ازای بیرونی داشته‌اند اما قصه‌ای که طراحی کردیم به گونه‌ای است که بعنوان مثال یکی از شخصیت‌های‌ ما درگیر با میرزا رضای کرمانی است و یا این که ترور ناصرالدین شاه را در «بانوی عمارت» خواهیم داشت اما اینگونه که آنرا در درام خودمان استفاده می کنیم چرا که قبل از آنکه دغدغه روایت تاریخی داشته باشیم داستان کارکردی دراماتیک دارد و سعی کرده‌ایم از رویداد های تاریخی، استفاده دراماتیک و نمایشی برای پیش بردن قصه داشته باشیم.

امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.