آشنایی با بازیگران سریال رقص روی شیشه

در آشنایی با بازیگران سریال رقص روی شیشه شما کاربران عزیز سایت عکس نوشته می توانید با بازیگران سریال رقص روی شیشه و خلاصه داستان این سریال و حواشی حضور یاس خواننده در این سریال و …

آشنایی با بازیگران سریال رقص روی شیشه

عکس های بازیگران رقص روی شیشه

 

سریال رقص روی شیشه یکی از مجموعه های نمایش خانگی به کارگردانی مهدی گلستانه است که چهره های معروف سینما و تلویزیون در این سریال حضور دارند. کارگردان این سریال پیمان جعفری تهه کننده چهار فیلم دیگر نیز بوده است.

مجموعه عوامل سریال رقص روی شیشه بعد از اینکه قسمت هایی از نگارش را آغاز کردند از بهرام رادان برای بازی در این سریال دعوت کرده اند که به احتمال زیاد این سوپراستار در این سریال بطور قطعی حضور خواهد داشت و این اولین حضور بهرام رادان در یک مجموعه نمایش خانگی خواهد بود.

سریال رقص روی شیشه حداقل در 26 قسمت تولید شده است و موضوع این فیلم اجتماعی است. مهدی گلستانه پس از تهیه کنندگی سریال موفق عاشقانه این بار با کارگردانی سریال رقص روی شیشه دومین تجربه خود را در شبکه نمایش خانگی خواهد داشت.

 

اطلاعاتی در مورد سریال رقص روی شیشه

تهیه کننده این سریال در مصاحبه ای گفت : تهیه کنندگی و کاگردانی این سریال را خودم به عهده دارم و مذاکراتی با بازیگران نقش اصلی این سریال داشتیم که به محض دریافت پروانه ساخت با آنها قرارداد می بندیم و فیلمبرداری سریال آغاز می شود. مکان اصلی فیلمبرداری سریال در تهران است اما چند قسمت هم در خارج از کشور و یک بخشی در جنوب یا شمال کشور هم فیلمبرداری می شود.

اما او در مورد شباهات این سریال با سریال عاشقانه گفت، سریال رقص روی شیشه یک ملودرام اجتماعی است در مورد مهاجرت است و همچنین ستایش خانواده؛ به لحاظ کارکتر هم با سریال عاشقانه متفاوت است زیرا بازیگران معروف تری در این سریال حضور خواند یافت. برای اینکه این سریال موفق شود باید از بازیگران چهره استفاده شود که 2 بازیگر تازه کار هم در این سریال حضور خواهند یافت.

عکس و بیوگرافی کاظم احمدزاده مجری

عوامل سریال رقص روی شیشه

کارگردان: مهدی گلستانه، تهیه کننده: پیمان جعفری، سرمایه گزاران: مهرداد امیررضوانی و مهدی گلستانه، مجری طرح: مانترافیلم تابا و مشاور رسانه ای و مدیر روابط عمومی: میثم محمدی برخی از عوامل تولید «رقص روی شیشه» هستند و به زودی اسامی کامل عوامل اعلام خواهد شد.

آهنگ های تیتراژ سریال رقص روی شیشه را 26 خواننده می خوانند

یکی از ویژگی های جذاب این سریال حضور 26 خواننده ایرانی در هر قسمت است که تیتراژ این سریال را می خوانند و این اتفاق بی سابقه است و در هیچ سریالی دیده نشده است.

از جمله خوانندگانی که در این سریال به صورت قطعی حضور خواهند داشت می توان به رضا صادقی، بابک جهانبخش، محمد علیزاده، مهدی مقدم، مهدی یغمایی، محمد زندوکیلی، رضا بهرام، انوشیروان تقوی، فرزاد فرزین و هوروش بند اشاره کرد.

حضور سحر قریشی در سریال رقص روی شیشه

سحر قریشی که پیش از این در این سریال آسپرین به کارگردانی فرهاد نجفی و در ماه های اخیر خم با سریال سیزده شمالی حضور در شبکه نمایش خانگی را تجربه کرده است و در سریال رقص روی شیشه هم سومین تجربه حضور در سریال نمایش خانگی را خواهد داشت.

 

حضور یاس رپر معروف ایرانی به عنوان خواننده در سریال

یاسر بختیاری (یاس) به عنوان خواننده سبک رپ اجتماعی هم برای حضور در سریال رقص روی شیشه با عوامل سریال به توافق رسیده است.

علیرقم مقاوت گروه سازنده سریال رقص روی شیشه برای عدم انتشار اخبار و درز اطلاعات پروژه، خبر رسیده است که یاس معروف ترین خواننده رپ ایرانی هم در سریال قرص روی شیشه حضور پیدا می کند.

طبق احبار حضور یاس در این پروژه قطعی است ولی هنوز به صورت دقیق مشخص نیست که او به عنوان بازیگر و یا خواننده در سریال حضور پیدا می کند.

نکته جالب این است که یاس بعد از چندین سال جزو معدود خوانندگانی است که هیچ موقع برای دریافت مجوز رسمی اقدام نکرده است، حال این سوال پیش می آید که آیا مهدی گلستانه تمام مجوزهای لازم برای استفاده از موسیقی او را دریافت کرده است و یا اینکه فقط یاس در نقش یک خواننده یا بازیگر در سریال ظاهر خواهد شد.

امتیاز بدهید
مطالب مرتبط
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.